رفتن به بالا
  • چهارشنبه - 3 آبان 1402 - 12:54
  • کد خبر : ۱۸۰۲۴
  • چاپ خبر : دفتر موسیقی آمار مجوزهای صادر شده را اعلام کرد

دفتر موسیقی آمار مجوزهای صادر شده را اعلام کرد

براساس آمار اعلام شده از دفتر موسیقی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، ۲۰۶ مجوز اجرای صحنه ای با ۵۲۵ نوبت اجرا /۲۸۹ تک آهنگ مجوز انتشار گرفتند. به گزارش خبرآوا و به نقل از روابط عمومی دفتر موسیقی، در مهر ماه مجوز ۲۰۶ عنوان اجرای صحنه‌ای با تعداد ۵۲۵ نوبت اجرا صادر شده است. این […]

براساس آمار اعلام شده از دفتر موسیقی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، ۲۰۶ مجوز اجرای صحنه ای با ۵۲۵ نوبت اجرا /۲۸۹ تک آهنگ مجوز انتشار گرفتند.

به گزارش خبرآوا و به نقل از روابط عمومی دفتر موسیقی، در مهر ماه مجوز ۲۰۶ عنوان اجرای صحنه‌ای با تعداد ۵۲۵ نوبت اجرا صادر شده است. این تعداد شامل ۱۴۶ مورد موسیقی پاپ، ۲۴ مورد موسیقی ایرانی، ۸ اجرای موسیقی کلاسیک، ۹ اجرای نواحی و ۱۹ اجرای موسیقی تلفیقی بوده است.

مجوز ۹۸ عنوان اجرای صحنه‌ای مهر ماه را دفتر موسیقی و مجوز ۱۰۸ عنوان اجرای صحنه‌ای را ادارات کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان‌ها صادر کرده‌اند.

در بخش تک‌ آهنگ در مهر ماه مجوز انتشار ۲۸۹ تک‌ آهنگ از سوی دفتر موسیقی صادر شده که شامل موسیقی ایرانی ۱۵، پاپ ۲۰۹، نواحی ۲۰، تلفیقی ۲۲، کلاسیک ۱۰، موسیقی الکترونیک ۸، موسیقی کودک ۴ و موسیقی ارکسترال یک تک‌آهنگ بوده است.

۲۰ آلبوم موسیقی در مهر ماه از دفتر موسیقی مجوز انتشار گرفته‌ اند که سهم موسیقی ایرانی ۸، پاپ ۲، نواحی ۴، ارکسترال ۲، و کلاسیک ۳ آلبوم و موسیقی تلفیقی یک آلبوم است.

همچنین در ماه گذشته دو آلبوم تصویری موسیقی و ۲۴ نماهنگ مجوز انتشار گرفته‌اند و مجوز هشت استودیوی صدابرداری و مرکز تولید و تکثیر آثار صوتی و تصویری صادر و تمدید شده است.

اخبار مرنبط:

آمار مجوزهای صادره دفتر موسیقی اعلام شد

آمار مجوزهای تیر ماه ۱۴۰۲ دفتر موسیقی اعلام شد

مجوز ۱۵۴ تک آهنگ در مهر صادر شد

آخرین مهلت ثبت مجوز آموزشگاه‌های آزاد هنری اعلام شد

اخبار مرتبط


ارسال دیدگاه