رفتن به بالا
  • سه شنبه - 2 آبان 1402 - 13:06
  • کد خبر : ۱۸۰۰۱
  • چاپ خبر : «هفت بحر هنر»؛ آیین نکوداشت هنرمندان نامدار استان زنجان

«هفت بحر هنر»؛ آیین نکوداشت هنرمندان نامدار استان زنجان

سومین آیین نکوداشت هنرمندان استان زنجان در قالب پروژه «هفت بحر هنر» سه شنبه دوم آبان در تالار هنر فرهنگسرای امام خمینی (ره) شهر زنجان برگزار می‌شود. به نقل از روابط عمومی صندوق اعتباری هنر، سومین آیین نکوداشت هنرمندان نامدار ذیل سفر «هفت بحر هنر» با محوریت و مقصد استان زنجان همراه با گرامیداشت جمعی […]

سومین آیین نکوداشت هنرمندان استان زنجان در قالب پروژه «هفت بحر هنر» سه شنبه دوم آبان در تالار هنر فرهنگسرای امام خمینی (ره) شهر زنجان برگزار می‌شود.

به نقل از روابط عمومی صندوق اعتباری هنر، سومین آیین نکوداشت هنرمندان نامدار ذیل سفر «هفت بحر هنر» با محوریت و مقصد استان زنجان همراه با گرامیداشت جمعی از اهالی فرهنگ و هنر این خطه از کشور، با حضور مسئولان صندوق اعتباری هنر و جمعی از مدیران استان سه‌شنبه دوم آبان در تالار هنری فرهنگسرای امام خمینی (ره) زنجان برگزار می‌شود.

در این مراسم که قرار است از ۲۰ هنرمند نامدار و دارای درجه یک هنری و یا پیشکسوت در رشته‌های سینما، تجسمی، موسیقی، تئاتر تجلیل شود.

پروژه «هفت بحر هنر» سال گذشته با حضور مسئولان صندوق اعتباری هنر و جمعی از هنرمندان عرصه‌های مختلف کشور و مدیران شهر خوانسار، در آیینی با شکوه نکوداشت چهره ماندگار خوشنویسی ایران یدالله کابلی خوانساری با عنوان «سماع در سماع» خرداد ۱۴۰۱، در فرهنگسرای خانواده شهر خوانسار برگزار شد.

این سومین آیین نکوداشت هنرمندان نامدار، پیشکسوت و یا دارای نشان درجه یک هنری ست که در استان‌ها توسط صندوق اعتباری هنر در دولت مردمی برگزار می‌شود.

منبع: مهر

اخبار مرتبط


ارسال دیدگاه