رفتن به بالا
  • سه شنبه - 25 مهر 1402 - 14:11
  • کد خبر : ۱۷۸۴۳
  • چاپ خبر : رضا یزدانی «یعنی تو رفتی..» را به داریوش مهرجویی تقدیم کرد
رضا یزدانی یعنی تو رفتی

رضا یزدانی «یعنی تو رفتی..» را به داریوش مهرجویی تقدیم کرد

تک‌آهنگ «یعنی تو رفتی..» با آهنگسازی اسحاق اسدبیگی و خوانندگی رضا یزدانی منتشر و به زنده‌یاد داریوش مهرجویی کارگردان فقید سینما تقدیم شد. تک‌آهنگ «یعنی تو رفتی..» با ترانه‌سرایی نیما پوتی، آهنگسازی اسحاق اسدبیگی، خوانندگی رضا یزدانی و تهیه‌کنندگی علی اوجی منتشر شده است. یزدانی با انتشار این تک‌آهنگ در صفحه شخصی خود در فضای مجازی نوشت: «می‌خواستم این ترانه رو […]

تک‌آهنگ «یعنی تو رفتی..» با آهنگسازی اسحاق اسدبیگی و خوانندگی رضا یزدانی منتشر و به زنده‌یاد داریوش مهرجویی کارگردان فقید سینما تقدیم شد.

تک‌آهنگ «یعنی تو رفتی..» با ترانه‌سرایی نیما پوتی، آهنگسازی اسحاق اسدبیگی، خوانندگی رضا یزدانی و تهیه‌کنندگی علی اوجی منتشر شده است.

یزدانی با انتشار این تک‌آهنگ در صفحه شخصی خود در فضای مجازی نوشت: «می‌خواستم این ترانه رو به مناسبت روز تولدم که امروزه تقدیمتون کنم. بعد که اون اتفاق هولناک رخ داد پشیمون شدم و گفتم که انتشارشو بندازم عقب، در آخر دیدم چقدر متن ترانه برای حال و روز این روزهای کابوس وار مناسبه. تصمیم گرفتم منتشرش کنم و تقدیمش کنم به داریوش مهرجویی بزرگ.»

وی همچنین نوشت: «این تلخ‌ترین تولدم در همه این سال‌هاست. این ترانه مربوط به فیلم سینمایی آهو به کارگردانی هوشنگ گلمکانی است که قرار بود چهارشنبه اکران بشه و به خاطر قتل داریوش مهرجویی به تاخیر افتاد. کی فکرشو می‌کرد برای درگذشت آقای مهرجویی از واژه قتل استفاده بشه.»

تک‌آهنگ «یعنی تو رفتی..» را می توانید از اینجا بشنوید.

رضا یزدانی یعنی تو رفتی

 از کارهایی که رضا یزدانی انجام داده است می توان به آلبوم‌های «دیوونه خونه مجازی»، «درهم»، «دوئل در آینه»، «ساعت ۲۵ شب»، «ساعتا خوابن» و «خاطرات مبهم» اشاره کرد. همچنین مجموعه داستان‌ترانه «خاطره قاتله»، تک‌آهنگ‌های «هنوز از دور حواسم به توئه» اثر گروه «وال ۵۲»، «می‌ترسم» و تیتراژ فیلم و سریال «سه کام حبس» و «خون سرد» از آثار یزدانی است. اشعار ترانه‌های او نیز عمدتا درون مایه اعتراضی و اجتماعی دارد.

منبع: ایرنا

اخبار مرتبط:

داریوش مهرجویی سینماگری که دلش می‌خواست آهنگساز شود

تک آهنگ «درخت» با صدای رضا یزدانی شنیدنی شد

 

اخبار مرتبط


ارسال دیدگاه