رفتن به بالا
  • دوشنبه - 24 مهر 1402 - 11:11
  • کد خبر : ۱۷۸۲۴
  • چاپ خبر : کنسرت علیرضا قربانی در اصفهان مجوز نگرفت
علیرضا قربانی

کنسرت علیرضا قربانی در اصفهان مجوز نگرفت

علیرضا قربانی که مدتی است تور کنسرت‌های خود را در شهرهای مختلف آغاز کرده، گفت کنسرت اصفهان او مجوز نگرفته است. او این خبر را در صفحه شخصی‌اش منتشر کرده و نوشته است: «روزگار غریبی ست نازنین… متأسفانه در روزهای گذشته علی‌رغم جستجو و پیگیری‌های خارج از تیم اجرایی برای برگزاری کنسرت در شهر اصفهان، […]

علیرضا قربانی که مدتی است تور کنسرت‌های خود را در شهرهای مختلف آغاز کرده، گفت کنسرت اصفهان او مجوز نگرفته است. او این خبر را در صفحه شخصی‌اش منتشر کرده و نوشته است:

«روزگار غریبی ست نازنین…

متأسفانه در روزهای گذشته علی‌رغم جستجو و پیگیری‌های خارج از تیم اجرایی برای برگزاری کنسرت در شهر اصفهان، مجوز کنسرت صادر نشد.

به عنوان عضوی از جامعه هنر مستقل کشور اعلام می‌کنم، کم‌سعادت بودیم از دیدار مردم شریف و هنرپرور اصفهان که سهم غیر قابل انکاری در فرهنگ و هنر این سرزمین و حال و هوای یگانه‌اش دارند.

از همه عزیزانی که مثل همیشه با مهر برای حضور در کنسرت اشاره می‌کنند برنامه‌ریزی کرده‌اند و با لطف پروردگار و امیدوار به رفع برخی مشکلات غیر منطقی و با انرژی مضاعف به دیدارتان می‌آیند.

شرح سختی و مشکلات و پیچیدگی‌های پیش روی این مسیر در این مقال نمی‌گنجد.

با مهر و سپاس

علیرضا قربانی

یکشنبه ۲۳ مهر ماه ۱۴۰۲»

گفتنی است علیرضا قربانی پس از یک مرحله تور کنسرت در شهرهای مختلف کشور و یک ماه اجرا در تهران، برای مردم، شیراز، تبریز و ساری می‌خواند.

تور کنسرت‌های علیرضا قربانی که از ۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۲ آغاز شده بود، پس از اجرا در شهرهای مختلف کشور و یک استراحت چند ماهه، در دور جدید در شهرکرد، تبریز و ساری و شیراز ادامه دارد.

این خواننده روزهای  ۲۳ ،۲۴ و ۲۵ مهر ماه در شیراز کنسرت دارد و سپس در ادامه این مسیر ۳۰ مهر و یکم و دوم آبان در تبریز و پنجم و ششم آبان نیز در ساری میزبان مخاطبان خواهد بود.

و اما کنسرت شهر اصفهان که برای روزهای ۲۱ ،۲۲ و ۲۳ مهر ماه برنامه‌ریزی شده بود به دلیل صادر نشدن مجوز، کنسل شد. گروه در تدارک هستند که برنامه جدیدی برای ماه‌های آتی برنامه‌ریزی کنند که متعاقبا اعلام خواهد شد.

در این تور کنسرت‌ها رپرتواری از آثار جدید علیرضا قربانی با مدیریت هنری حسام ناصری و با حضور هنرمندان موسیقی روی صحنه می‌رود.

تمامی بلیت‌های این پروژه فقط از طریق سایت ایران‌ تیک به آدرس www.irantic.com قابل خریداری است.

منبع: ایلنا

اخبار مرتبط:

علیرضا قربانی کنسرت یزد را به زنده‌یاد آتیلا پسیانی تقدیم کرد

ویدئوکلیپ «مرا ببخش» با صدای علیرضا قربانی منتشر شد

علیرضا قربانی به کانادا می‌رود

ادامه تور کنسرت‌های علیرضا قربانی در تهران

برنامه تور کنسرت‌های علیرضا قربانی اعلام شد

«روزهای بی‌قرار» با صدای علیرضا قربانی منتشر شد

اخبار مرتبط


ارسال دیدگاه