رفتن به بالا
  • شنبه - 15 مهر 1402 - 15:25
  • کد خبر : ۱۷۵۷۹
  • چاپ خبر : تجلیل از محمد ابراهیم ذوالقدر در نشست «آیین آواز»
آیین آواز

تجلیل از محمد ابراهیم ذوالقدر در نشست «آیین آواز»

آیین تجلیل از محمدابراهیم ذوالقدر از پیشکسوتان عرصه موسیقی ایرانی در چهل و دومین نشست «آیین آواز» فرهنگسرای ارسباران برگزار می‌شود. به نقل از روابط عمومی فرهنگسرای ارسباران، آیین تجلیل از محمدابراهیم ذوالقدر در چهل و دومین نشست تخصصی آواز در موسیقی دستگاهی ایران با عنوان «آیین آواز»، روز سه‌شنبه ۱۸ مهر ماه ساعت ۱۸ […]

آیین تجلیل از محمدابراهیم ذوالقدر از پیشکسوتان عرصه موسیقی ایرانی در چهل و دومین نشست «آیین آواز» فرهنگسرای ارسباران برگزار می‌شود.

به نقل از روابط عمومی فرهنگسرای ارسباران، آیین تجلیل از محمدابراهیم ذوالقدر در چهل و دومین نشست تخصصی آواز در موسیقی دستگاهی ایران با عنوان «آیین آواز»، روز سه‌شنبه ۱۸ مهر ماه ساعت ۱۸ با حضور جمعی از هنرمندان و اهالی موسیقی در فرهنگسرای ارسباران برگزار می‌شود.

در این برنامه علاوه بر تجلیل از محمدابراهیم ذوالقدر پیشکسوت آواز سنتی ایرانی و آوازخوانی ایشان، برنامه‌های گوناگونی مانند پخش کلیپ‌های موسیقی، سخنرانی یدالله کابلی (خوشنویس)، حسن فدائیان (خواننده) و علیرضا پورامید (شاعر و کارشناس موسیقی) در نظر گرفته شده است.

اجراهای این نشست شامل «ساز و آواز بیات اصفهان» با اجرای طاهر تنها (آواز)، محمدرضا تنها (ویلن)، علیرضا تنها (تنبک) و امید امیری (پیانو)، «ساز و آواز ماهور» با اجرای ابراهیم برزی (آواز)، ابوالفضل گودرزی (تار)، مرتضی زندآوری (تنبک)، اجرای «موسیقی محلی» حسن فداییان (خواننده) و پارسا علی‌نژاد (پیانو)، ساز و آواز علی صدیقی راد (آواز) و امین دماغ گل (تار)، آواز هنرجوی خردسال ضیاءالدین مؤذن و ساز و آواز دشتی حسین شعبانی (آواز)، محمد اکبری (تار) و سورنا رشچی (تنبک) خواهد بود.

آیین آواز

حضور در این برنامه برای عموم علاقه‌ مندان آزاد و رایگان است. برای شرکت در آن می‌توانید به فرهنگسرای ارسباران واقع در خیابان شریعتی، بالاتر از سیدخندان، خیابان جلفا مراجعه کنید. همچنین برای دریافت اطلاعات بیشتر با شماره ۲۲۸۷۲۸۱۸ تماس بگیرید.

منبع: ایلنا

اخبار مرتبط:

برگزاری آیین آواز «یادواره محمودی‌ خوانساری»

جزییات اولین برنامه از فصل جدید نشست آیین آواز اعلام شد

جزییات اولین برنامه از فصل جدید «آیین آواز» اعلام شد

اخبار مرتبط


ارسال دیدگاه