رفتن به بالا
  • سه شنبه - 11 مهر 1402 - 19:31
  • کد خبر : ۱۷۵۰۱
  • چاپ خبر : آهنگ شهاب مظفری برای سریال «مادرخوانده» + ویدیو

آهنگ شهاب مظفری برای سریال «مادرخوانده» + ویدیو

به گزارش خبرآوا و به نقل از سینماخانه؛ پس از معرفی بازیگران اصلی سریال «مادرخوانده» به نویسندگی و کارگردانی امیر پورکیان و تهیه‌کنندگی مهدی یاری، از صدا و تصویر  شهاب مظفری در این مجموعه رونمایی شد. شهاب مظفری در فیلم سینمایی «خانه شیشه ای» هم به عنوان بازیگر نقش اصلی مرد جلوی دوربین پورکیان حاضر […]

به گزارش خبرآوا و به نقل از سینماخانه؛ پس از معرفی بازیگران اصلی سریال «مادرخوانده» به نویسندگی و کارگردانی امیر پورکیان و تهیه‌کنندگی مهدی یاری، از صدا و تصویر  شهاب مظفری در این مجموعه رونمایی شد.

شهاب مظفری در فیلم سینمایی «خانه شیشه ای» هم به عنوان بازیگر نقش اصلی مرد جلوی دوربین پورکیان حاضر شده بود و باید دید این بار  پس از سالها دوری از استیج  و در نقش یک عاشقانه بیمار، قرار است چگونه  حضوری را تجربه کند.
در شعار سریال آمده است: دوران جولان پدرخوانده ها تمام شد، نوبت به  مادر خوانده ها رسید…
مادر خوانده در چهار فصل قرار است به مخاطب جدال بین آنتاگونیست و پروتاگونیست درون یک فرد را در مسیر رسیدن به قدرت به چالش بکشد.
پیش از این تصاویری از حضور آناهیتا درگاهی در نقش مادرخوانده و نیز بهاره کیان افشار، مجید نوروزی، ستاره پروین، حامد رسولی، هامون سیدی و احسان خان محمدی در این سریال رونمایی شده بود.
مادرخوانده به زودی در شبکه نمایش خانگی عرضه خواهد شد.
شاعر : حامد منصوری
آهنگساز : شهاب مظفری
تنظیم کننده : علی وانیار

اخبار مرتبط


ارسال دیدگاه