رفتن به بالا
  • دوشنبه - 3 مهر 1402 - 15:32
  • کد خبر : ۱۷۳۱۸
  • چاپ خبر : رستاک حلاج برای فیلم «بی مادر» خواند + ویدیو

رستاک حلاج برای فیلم «بی مادر» خواند + ویدیو

با آغاز فصل پاییز نماهنگ اختصاصی فیلم سینمایی «بی مادر» رونمایی شد. به گزارش خبرآوا و به نقل از سینماخانه؛ با آغاز فصل پاییز نماهنگ اختصاصی فیلم سینمایی «بی مادر» به کارگردانی مرتضی فاطمی رونمایی شد. اجرا و خوانندگی این اثر را رستاک حلاج بر عهده دارد. رستاک حلاج بین طرفدرانش به عنوان خواننده پاییز […]

با آغاز فصل پاییز نماهنگ اختصاصی فیلم سینمایی «بی مادر» رونمایی شد.

به گزارش خبرآوا و به نقل از سینماخانه؛ با آغاز فصل پاییز نماهنگ اختصاصی فیلم سینمایی «بی مادر» به کارگردانی مرتضی فاطمی رونمایی شد. اجرا و خوانندگی این اثر را رستاک حلاج بر عهده دارد.

رستاک حلاج بین طرفدرانش به عنوان خواننده پاییز شهرت یافته است. حلاج در تعداد زیادی از آثارش از عناصر فصل پاییز استفاده کرده است. «پاییز سال بعد»، «پاییز امسال» و «نسکافه» از جمله این آثار هستند. حالا در ابتدای فصل برگریزان، ترانه‌ای از او به احترام تمام مادران ایرانی رونمایی می‌شود.

تنظیم این اثر برعهده سعید رضایی و شعر آن سروده پویان بوترابی است. این نماهنگ به کارگردانی مرتضی‌صادقی، طراحی و ساخته شده است.

فیلم سینمایی «بی مادر» به کارگردانی سید مرتضی فاطمی و تهیه‌کنندگی مشترک محمدرضا مصباح و علی اوجی در سینماهای سراسر کشور توسط پخش بهمن سبز در حال اکران است.

اخبار مرتبط:

ویدئوکلیپ «مرا ببخش» با صدای علیرضا قربانی منتشر شد

«زخم کاری» با صدای محسن چاوشی منتشر شد + صوت

موزیک ویدئو سریال «نیوکمپ» با صدای فرزاد فرزین منتشر شد

«من باید می رفتم» با صدای محسن چاوشی منتشر شد

اخبار مرتبط


ارسال دیدگاه