رفتن به بالا
  • شنبه - 1 مهر 1402 - 15:36
  • کد خبر : ۱۷۳۰۵
  • چاپ خبر : از «تهران عاشق» در کاخ ملت رونمایی شد

از «تهران عاشق» در کاخ ملت رونمایی شد

سجاد عزیزی آرام در مراسم رونمایی «تهران عاشق» گفت: تهران شهری است که ارزش عاشق بودن دارد و امیدوارم با خواندن ترانه‌های این کتاب لذت ببرید. به نقل از روابط عمومی کانون ادبی زمستان، سجاد عزیزی آرام در مراسم رونمایی از «تهران عاشق» که عصر جمعه سی‌ و یکم شهریور در کاخ ملت مجموعه فرهنگی […]

سجاد عزیزی آرام در مراسم رونمایی «تهران عاشق» گفت: تهران شهری است که ارزش عاشق بودن دارد و امیدوارم با خواندن ترانه‌های این کتاب لذت ببرید.

به نقل از روابط عمومی کانون ادبی زمستان، سجاد عزیزی آرام در مراسم رونمایی از «تهران عاشق» که عصر جمعه سی‌ و یکم شهریور در کاخ ملت مجموعه فرهنگی سعدآباد برگزار  شد، درباره این کتاب گفت: پیش‌تر نام این کتاب، اسم آلبومی با صدای محمد معتمدی بود. این کتاب را مدیون چراغعلی هستم. دومین کاری که با آقای چراغعلی انجام دادیم «پناه آخر» بود که محمد معتمدی آن را اجرا کرد و قرار شد همکاری‌مان ادامه یابد. ما ۹ قطعه را ساختیم که امروز این آلبوم با نام «تهران عاشق» پیوست این کتاب است.

این ترانه‌سرا توضیح داد: این مجموعه ترانه‌ها را نگه داشتم تا در مجموعه‌ای خاص منتشر کنم. حالا «تهران عاشق» سومین مجموعه من است که منتشر شده است.  آلبوم «پاییز بعد از تو» با صدای حمید غلامعلی نیز همراه این کتاب است. تعداد محدودی از این آلبوم امروز منتشر شده و مابقی به‌زودی منتشر می‌شود.

عزیزی آرام تاکید کرد: این کتاب ترانه‌های دیگر من را که با صدای خوانندگانی چون مهدی یغمایی، محمدرضا عیوضی، کاوه آفاق، مهدی مقدم، امیرعباس گلاب و چنگیز حبیبیان اجرا شده بود دربردارد و اثری که با انوشیروان روحانی تولید شده نیز در این کتاب موجود است.

او گفت: تهران شهری است که ارزش عاشق بودن دارد و امیدوارم با خواندن ترانه‌های این کتاب لذت ببرید.

علوی مدیر کاخ سعدآباد نیز در این مراسم اظهار کرد: یک دهه است در این سینما برنامه‌ای برگزار نشده است. امیدواریم چراغ اینجا با برنامه‌های فرهنگی روشن باشد و مفتخر به میزبانی از فرهنگ‌دوستان باشیم‌. افتخار می‌کنم خدمت شما هستم.

محمد معتمدی، مهدی یغمایی، قاسم افشار، حمید غلامعلی و چنگیز حبیبیان در این مراسم قطعاتی را با پیانونوازی محمدرضا چراغعلی، فرنود افشار و علی فرهنگی اجرا کردند.

بهنام صبوحی، شهرام صارمی، یونس شکرخواه، علیرضا وکیلی‌منش، محمدرضا عیوضی، حسین فاضل، کیان مقدم، دانیال شهرتی، لیلا کردبچه و … از جمله مهمانان حاضر در این برنامه بودند.

منبع: ایسنا

اخبار مرتبط:

از آلبوم «تهران عاشق» رونمایی می‌شود

از آلبوم «مناقب خوانی در ایران» هوشنگ جاوید رونمایی شد

رونمایی از «موسم شور و نوا» در بوشهر

آلبوم «آفتاب روشن» رونمایی شد

«صمت» در فرهنگسرای ارسباران رونمایی می‌شود

اخبار مرتبط


ارسال دیدگاه