رفتن به بالا
  • چهارشنبه - 25 مرداد 1402 - 09:18
  • کد خبر : ۱۶۷۶۴
  • چاپ خبر : بررسی «سوگ» در موسیقی ایران در «نوای خامُشان»

بررسی «سوگ» در موسیقی ایران در «نوای خامُشان»

ویژه‌ برنامه «نوای خامُشان» با موضوع بررسی سوگ در موسیقی ایران پنجشنبه ۲۶ مردادماه در فرهنگسرای ارسباران برگزار می‌شود. به نقل از روابط عمومی فرهنگسرای ارسباران، همزمان با ماه‌ های محرم و صفر و ایام سوگواری سید و سالار شهیدان حضرت ابا عبدالله‌ الحسین (ع)، فرهنگسرای ارسباران ویژه‌ برنامه «نوای خامُشان» را با موضوع بررسی […]

ویژه‌ برنامه «نوای خامُشان» با موضوع بررسی سوگ در موسیقی ایران پنجشنبه ۲۶ مردادماه در فرهنگسرای ارسباران برگزار می‌شود.

به نقل از روابط عمومی فرهنگسرای ارسباران، همزمان با ماه‌ های محرم و صفر و ایام سوگواری سید و سالار شهیدان حضرت ابا عبدالله‌ الحسین (ع)، فرهنگسرای ارسباران ویژه‌ برنامه «نوای خامُشان» را با موضوع بررسی سوگ در موسیقی ایران در پنجشنبه ۲۶ مرداد ماه ساعت ۱۸ برگزار می‌کند.

در این برنامه مسعود سخاوت‌ دوست از آهنگسازان به نام، با موضوع سوگ و فلسفه، مهبد مکی با موضوع سوگ و زیبایی‌ شناسی و سید عبدالرضا مجدی با موضوع سوگ در موسیقی به سخنرانی می‌پردازند. محمدرضا ترکاشوند نیز نمونه‌هایی از موسیقی سوگ را با ساز تنبور اجرا خواهد کرد.

علاقه‌مندان برای حضور در این برنامه می‌توانند به فرهنگسرای ارسباران واقع در خیابان شریعتی، بالاتر از سیدخندان، خیابان جلفا مراجعه کنند و همچنین برای دریافت اطلاعات بیشتر با شماره ۲۲۸۷۲۸۱۸ تماس بگیرند.

منبع: ایلنا

اخبار مرتبط:

شروه‌خوانی و سوگواری بوشهری‌ها در دفتر شعر و موسیقی

برنامه‌های سوگواره عاشورایی «رستخیز عام» اعلام شد

اعلام جزییات برگزاری سوگواره ملی آیین‌های عاشورایی شیراز

وقتی «مقام‌ها»، «نت‌ها» و «ملودی‌ها» سوگ سکوت برگزار می‌کنند

«سوگ یار» اربعین حسینی در شهر پرند

حکایت‌های خواندنی از «اهل ماتم» در سوگواری مردم بوشهر

اخبار مرتبط


ارسال دیدگاه