رفتن به بالا
  • چهارشنبه - 25 مرداد 1402 - 15:59
  • کد خبر : ۱۶۷۸۱
  • چاپ خبر : آسیب شناسی گزینش و پخش موسیقی در رسانه‌ها

آسیب شناسی گزینش و پخش موسیقی در رسانه‌ها

برنامه «ایل بانگ» پنجشنبه ۲۶ مرداد به بررسی و آسیب شناسی پخش موسیقی در رسانه‌ها اختصاص دارد. به گزارش خبرآوا و به نقل از روابط عمومی رسانه ملی، صادق چراغی به عنوان کارشناس مجری در مجله موسیقی «ایل بانگ» پنجشنبه ۲۶ مردادماه با استاد علیرضا پورامید موسیقی شناس و ادیب گفتگو می‌کند و کارنامه هنری […]

برنامه «ایل بانگ» پنجشنبه ۲۶ مرداد به بررسی و آسیب شناسی پخش موسیقی در رسانه‌ها اختصاص دارد.

به گزارش خبرآوا و به نقل از روابط عمومی رسانه ملی، صادق چراغی به عنوان کارشناس مجری در مجله موسیقی «ایل بانگ» پنجشنبه ۲۶ مردادماه با استاد علیرضا پورامید موسیقی شناس و ادیب گفتگو می‌کند و کارنامه هنری ایشان مرور می‌شود.

موسـیقی از هنرهای اصیل ایرانی و از مهمترین ارکان فرهنگهای قومی است که امروزه نقش هویتبخشی غیرقابلانکاری خصوصا در میان قشر جوان دارد. در این میان رسانه‌ها با گزینش و پخش انواع موسیقی در ذائقه سازی مخاطب نقش دارند. در این برنامه این مساله مورد بررسی قرار می‌گیرد.

گفتنی است، علیرضا پورامید که مهمان این‌ برنامه است متولد پنجم مرداد ماه ۱۳۳۸ است. او شاعر، نویسنده و پژوهشگر موسیقی و گردآورنده کتاب مجموعه «داستانکها» و گردآورنده لوح فشرده «نغمه آزادی» پژوهشی در موسیقی مشروطه است. وی آموزش آواز را نزد استاد محمود کریمی‌ شروع و با شاپور رحیمی دنبال کرد و به طور غیرمستقیم از تعالیم اساتیدی چون باستانی پاریزی، محمد میرنقیبی، احمد ابراهیمی، حسین یوسف زمانی، منصور نریمان و …بهره برده است.

برنامه «ایل بانگ» به همت گروه ادب و هنر و به تهیه‎کنندگی مجید میرزایی و اجرای کارشناسی صادق چراغی، ساعت۲۰:۰۰ مدت ۳۰ دقیقه روی موج اف ام ردیف ۱۰۶مگاهرتز از رادیو فرهنگ پخش می‌شود.

اخبار مرتبط


ارسال دیدگاه