رفتن به بالا
  • سه شنبه - 17 مرداد 1402 - 13:26
  • کد خبر : ۱۶۶۱۱
  • چاپ خبر : آلبوم «هاجستم و واجستم» مصطفی رحماندوست منتشر شد

آلبوم «هاجستم و واجستم» مصطفی رحماندوست منتشر شد

آلبوم صوتی «هاجستم و واجستم» سروده مصطفی رحماندوست و آهنگ‌سازی و تنظیم آیدین کاظمی‌زاد روانه بازار موسیقی شد. به نقل از اداره کل روابط عمومی و امور بین‌الملل کانون، لوح فشرده آلبوم صوتی «هاجستم و واجستم» که از تولیدات واحد موسیقی اداره‌ کل امور سینمایی و تئاتر کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان است برای […]

آلبوم صوتی «هاجستم و واجستم» سروده مصطفی رحماندوست و آهنگ‌سازی و تنظیم آیدین کاظمی‌زاد روانه بازار موسیقی شد.

به نقل از اداره کل روابط عمومی و امور بین‌الملل کانون، لوح فشرده آلبوم صوتی «هاجستم و واجستم» که از تولیدات واحد موسیقی اداره‌ کل امور سینمایی و تئاتر کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان است برای گروه سنی بالای ۴ سال وارد بازار شده است.

آلبوم موسیقی «هاجستم و واجستم» شامل ۱۲ قطعه موسیقایی با نام‌های «آموزگار»، «باران»، «بازی»، «گنج»، «هاجستم»، «حیوانات»، «کبوتر»، کتاب»، «خانه»، «خدا»، «مداد رنگی»، «سفر» و «صداها» است که رویا اسدی، صابر جعفری، فریبا اسدی و گوینده خردسال سارینا کاظمی‌زاد کار خوانش آن را بر عهده دارند.

نوازندگان و دیگر عوامل این آلبوم صوتی به این شرح هستند: پیانو و سازهای الکترونیک: آیدین کاظمی‌زاد، فلوت: ارم هوربد، ویولن: نیاز بهرامی و عسل ساغری، ترومپ: ارشیا صداقت. تنبک و کافن: علی آشتیانی، تونبا-بانکو: وحید روحانی، پرکاشن: سمر حاتمی، تار: نوید قزوینه. سنتور: حسین رضایی‌منش، سه‌تار-گیتار الکتریک: کیوان کیارس، گیتار کلاسیک-آکوستیک: امید روحانی، دف: مهشید خادمی. ضبط: استودیو مترونم، صدابردار: شهروز شب‌خیر، میکس و مسترینگ: شهروز شب‌خیز و آیدین کاظمی‌زاد، طراح جلد: محیا موحدمنش، گرافیست: ندا بیگ‌محمدی و با تشکر از کتایون قره‌گزلو.

نسخه فیزیکی این آلبوم صوتی را با قیمت ۳۸ هزار و ۲۰۰ تومان از پایگاه فروش محصولات کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان به نشانی digikanoon.ir و نسخه الکترونیک آن را نیز از اپلیکیشن فیدیبو خریداری کنند.

منبع: ایرنا

اخبار مرتبط:

کارگاه نزهت امیری برای آموزش موسیقی کودک

آلبوم موسیقی کودک «نوشتم دوستت دارم» از صابر جعفری منتشر می شود

آیا موسیقی به درمان پرخاشگری کودکان کمک می‌کند؟

انتشار کتاب «تئوری موسیقی در مایکروفر» برای کودکان

اخبار مرتبط


ارسال دیدگاه