رفتن به بالا
  • چهارشنبه - 7 تیر 1402 - 14:06
  • کد خبر : ۱۵۹۴۹
  • چاپ خبر : «کنار ساحل» با تنظیم مجدد دانیال شهرتی منتشر شد

«کنار ساحل» با تنظیم مجدد دانیال شهرتی منتشر شد

قطعه «کنار ساحل» یکی از قطعه‌های آلبوم بی‌کلام «قو و دریا» با آهنگسازی و تنظیم مجدد دانیال شهرتی منتشر شد. این قطعه پیش از این در قالب همین آلبوم و با تنظیمی دیگر در دسترس مخاطبان موسیقی کلاسیک قرار گرفته است. دانیال شهرتی (پیانو و گیتار باس)، بهنام ابطحی (درامز)، میلاد مجذوب (گیتار الکتریک) و البرز رهگذر (ساکسوفون) نوازندگان قطعه «کنار ساحل» هستند که […]

قطعه «کنار ساحل» یکی از قطعه‌های آلبوم بی‌کلام «قو و دریا» با آهنگسازی و تنظیم مجدد دانیال شهرتی منتشر شد. این قطعه پیش از این در قالب همین آلبوم و با تنظیمی دیگر در دسترس مخاطبان موسیقی کلاسیک قرار گرفته است.

دانیال شهرتی (پیانو و گیتار باس)، بهنام ابطحی (درامز)، میلاد مجذوب (گیتار الکتریک) و البرز رهگذر (ساکسوفون) نوازندگان قطعه «کنار ساحل» هستند که در استودیو سرنا ضبط و اجرا شده است.

همچنین شهرتی آهنگساز و خواننده، قرار است کنسرت «قو و دریا» را آذرماه امسال در تالار وحدت اجرا کند و از هم اکنون مشغول تدارک برای برگزاری این کنسرت با حضور نوازندگان مطرح و چیره‌دست است.

قطعه بی‌کلام «کنار ساحل» توسط شرکت سرزمین مهر و ماه تهران با شماره مجوز ۵۰۲۵-۱۳۹۹ دفتر موسیقی وزارت فرهنگ و اسلامی منتشر شده و از طریق سایت‌های مجاز و معتبر موسیقی در دسترس علاقه‌مندان به موسیقی کلاسیک است.

منبع: ایرنا

اخبار مرتبط:

انتشار اثر بی‌کلام دانیال شهرتی برای «زاینده رود»

دانیال شهرتی “قو و دریا” را منتشر می کند

پیام تسلیت دانیال شهرتی به مناسبت فوت مرتضی پاشایی

قطعه ی جدید دانیال شهرتی منتشر شد

دانیال شهرتی ؛ حسین نجفی را به مارکت معرفی می کند

اخبار مرتبط


ارسال دیدگاه