رفتن به بالا
  • چهارشنبه - 10 خرداد 1402 - 11:06
  • کد خبر : ۱۵۴۵۴
  • چاپ خبر : کنسرت فرج علیپور لغو نشده است
معاون امور هنری و سینمایی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی البرز:

کنسرت فرج علیپور لغو نشده است

معاون امور هنری و سینمایی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی البرز درخصوص لغو کنسرت فرج علیپور در کرج توضیح داد. وی گفت: سالن برگزاری کنسرت به دلیل مشکلات فنی آماده برگزاری کنسرت نبود و اجرای گروه آقای فرج علیپور به زودی در مکان مناسب و شایسته علاقه مندان به موسیقی و این هنرمند در […]

معاون امور هنری و سینمایی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی البرز درخصوص لغو کنسرت فرج علیپور در کرج توضیح داد.

وی گفت: سالن برگزاری کنسرت به دلیل مشکلات فنی آماده برگزاری کنسرت نبود و اجرای گروه آقای فرج علیپور به زودی در مکان مناسب و شایسته علاقه مندان به موسیقی و این هنرمند در این استان برگزار می شود.

سید محمود سرباز اظهار کرد: با توجه به اینکه در هفته های گذشته چندین کنسرت در کرج برگزار شد و هفته گذشته نیز کنسرت آقای حسن ریوندی در همین سالن بود، با نقص فنی سیستم سرمایشی مواجه شدیم.

وی اضافه کرد: تصور می شد نقص فنی سیستم سرمایشی تا برگزاری این کنسرت رفع شود که متاسفانه انجام نشد و به همین دلیل تصمیم به تعویق برگزاری این کنسرت گرفتیم.

وی خاطرنشان کرد: مجوز برگزاری کنسرت گروه تال با مدیریت آقای فرج علیپور لغو نشده است. اداره کل فرهنگ و ارشاد ارشاد البرز به اداره اماکن نیروی انتظامی این استان طی نامه ای اعلام کرد که کنسرت در تاریخ ۹ خرداد در کرج برگزار نمی شود و به مکان دیگری منتقل می شود.

سرباز افزود: برای ارائه مجوز به کنسرت ها با توجه به شرایط خاص استان البرز اولویت با مجوزهای موسیقی سنتی و اقوام ها است که با درخواست آقای فرج علیپور نیز استقبال شد و حدود ۱۰ روز گذشته نیز مجوز ایشان صادر شده است.

وی یادآور شد: مطلبی که در فضای مجازی درباره لغو کنسرت منتشر شده صحت ندارد و کنسرت گروه تال هفته آینده برگزار می شود و مکان آن متعاقبا به دوستداران موسیقی اعلام می شود.

همچنین مرکز اطلاع رسانی پلیس البرز نیز در اطلاعیه ای لغو کنسرت گروه تال استاد فرج علیپور توسط پلیس نظارت بر اماکن عمومی را تکذیب کرد. مرکز اعلام کرد این خبر صحت نداشته و پلیس اماکن عمومی البرز هیچگونه دخالتی در لغو کنسرت یاد شده ندارد.

اخبار مرتبط


ارسال دیدگاه