رفتن به بالا
  • دوشنبه - 14 فروردین 1402 - 13:16
  • کد خبر : ۱۴۷۸۳
  • چاپ خبر : آلبوم رامین حسین پور به نام «هشت انتخاب» منتشر شد

آلبوم رامین حسین پور به نام «هشت انتخاب» منتشر شد

رامین حسین پور آلبوم جدید خود را با نام «هشت انتخاب» با شعرهایی از محمدعلی بهمنی منتشر کرد. حسین‌پور آهنگساز، تنظیم‌کننده، خواننده و نوازنده آلبوم است و میکس و مسترینگ نیز توسط وی انجام شده است. قطعات این آلبوم توسط حسین‌پور با سازهای گیتار الکتریک، گیتار بیس، درامز، کیبورد، پیانو، چلو، گیتار آکوستیک نواخته شده‌اند. […]

رامین حسین پور آلبوم جدید خود را با نام «هشت انتخاب» با شعرهایی از محمدعلی بهمنی منتشر کرد.

حسین‌پور آهنگساز، تنظیم‌کننده، خواننده و نوازنده آلبوم است و میکس و مسترینگ نیز توسط وی انجام شده است.

قطعات این آلبوم توسط حسین‌پور با سازهای گیتار الکتریک، گیتار بیس، درامز، کیبورد، پیانو، چلو، گیتار آکوستیک نواخته شده‌اند.

مضمون این آلبوم، عاشقانه، اجتماعی و فرهنگی است و رامین حسین‌پور سعی کرده است مقصود، واقعیت مضمون و‌ تفکر شاعر را به‌ درستی ادا کند. باور، رهگذر، سایه، پنجره خواب تو، هدیه، تقدیم می کنم، شیشه عمر، درمان خاک نام قطعات این آلبوم است.

این اثر توسط شرکت گیتی گویش منتشر شده است.

رامین حسین‌پور خالق اثر «صورتگر» با شعری از مولانا است که این قطعه از آلبوم «گنجور» گزیده اشعار شعرای فقید ایران است. آلبوم «گنجور» نیز به زودی منتشر شده و در دسترس علاقمندان قرار می گیرد.

ویدیوآرت «صورتگر» تاکنون در بیش از 35 رقابت بین‌المللی شرکت کرده و موفق به دریافت جوایز متعدد بین المللی شده است.

در آخرین دستاورد این اثر هنری، رامین حسین پور بهترین خواننده سال ۲۰۲۲ جشنواره لس آنجلس شد و همچنین در فهرست IMDb سومین اثر بین ۵۰ اثر برگزیده این سایت معتبر سینمایی در ژانر مستند قرار گرفته است. سایت IMDb رامین حسین پور را به عنوان هنرمندی دارای چندین استعداد معرفی کرده است.

رامین حسین‌پور دانش‌آموخته معماری، موسیقی و سینماست که در حوزه معماری به عنوان طراح و مدرس دانشگاه و کانسپتچوال آرتیست و در حوزه موسیقی به عنوان شاعر، آهنگساز، تنظیم‌کننده و‌ نوازنده شناخته می‌شود. وی همچنین در حوزه سینما نیز به عنوان نویسنده، کارگردان و تهیه‌کننده مشغول به کار است.

حسین‌پور سال 94 با تلفیق هنر معماری، موسیقی و سینما 2 اثر با نام‌های «غنیمت» و «اشتیاق» تولید کرد که در فستیوال‌های بین‌المللی به عنوان فینالیست حضور پیدا کردند.

منبع: موسیقی ما

اخبار مرتبط:

رامین حسین پور با «صورتگر» جایزه مرد سال ۲۰۲۲ را گرفت

اعطای جایزه به ویدیوآرت رامین حسین‌پور

نشان افتخار برای ویدیوآرت «صورتگر» از فستیوال لس‌آنجلس

«صورتگر» باز هم برنده دو جایزه جهانی شد

ویدیوآرت «صورتگر» در جشنواره لس آنجلس کسب عنوان کرد

اخبار مرتبط


ارسال دیدگاه