رفتن به بالا
  • چهارشنبه - 16 آذر 1401 - 08:45
  • کد خبر : ۱۳۲۴۳
  • چاپ خبر : شایعه «فالش‌نوازی ارکستر ملی» تکذیب شد

شایعه «فالش‌نوازی ارکستر ملی» تکذیب شد

برخلاف شایعات منتشرشده در فضای مجازی با عنوان «فالش نواختن عمدی سرود جمهوری اسلامی توسط نوازندگان ارکستر ملی» ویدئوی اصلی این اجرا نشان از اجرای بی‌حاشیه این سرود دارد. پس از انتشار ویدئویی در فضای مجازی مربوط به اجرای ارکستر ملی در روز جهانی داوطلب در تالار وحدت با توضیح «فالش نواختن عمدی سرود جمهوری اسلامی […]

برخلاف شایعات منتشرشده در فضای مجازی با عنوان «فالش نواختن عمدی سرود جمهوری اسلامی توسط نوازندگان ارکستر ملی» ویدئوی اصلی این اجرا نشان از اجرای بی‌حاشیه این سرود دارد.

پس از انتشار ویدئویی در فضای مجازی مربوط به اجرای ارکستر ملی در روز جهانی داوطلب در تالار وحدت با توضیح «فالش نواختن عمدی سرود جمهوری اسلامی توسط نوازندگان ارکستر ملی»، نسخه اصلی بخش مربوط به این اجرا منتشر شد تا مشخص شود قطعه مذکور صداگذاری شده و با هدف پخش اخبار دروغ و جهت‌دار در فضای مجازی، تولید و منتشر شده است.

ارکستر ملی ایران روز یکشنبه سیزدهم آذرماه در آستانه روز جهانی داوطلب، اجرای ویژه‌ای داشت. این کنسرت در راستای مسئولیت اجتماعی بنیاد رودکی و با مشارکت جمعیت هلال احمر جمهوری اسلامی ایران برگزار شد.

در این کنسرت ارکستر ملی ایران به رهبری همایون رحیمیان به روی صحنه رفت و سرود ملی کشورمان را اجرا کرد.

ضمن اینکه «هزار دستان»، «ردشاو»، «راپسودی برای نی و ارکستر»، «خاک مهر آیین»، «مارش اشتراوس»، «اچمیازین» دیگر قطعاتی بود که در این کنسرت ویژه اجرا شد. ارکستر ملی ایران در پایان با تشویق حاضران قطعه «ای ایران» را هم اجرا کرد.

این کنسرت با حضور داوطلبان جمعیت هلال احمر ایران و در آستانه ۱۴ آذر، ۵ دسامبر، روز جهانی داوطلب و همبستگی با کار داوطلبانه برگزار شد.

منبع: مهر

اخبار مرتبط


ارسال دیدگاه