رفتن به بالا
  • شنبه - 29 مرداد 1401 - 16:24
  • کد خبر : ۱۲۴۶۲
  • چاپ خبر : برگزاری آکادمی استعدادیابی توسط سالار عقیلی

برگزاری آکادمی استعدادیابی توسط سالار عقیلی

آکادمی استعدادیابی توسط سالار عقیلی و حمیدرضا گلشن برگزار می شود. به گزارش خبرآوا؛ «سالار عقیلی» خواننده پرآوازه موسیقی کشور قصد دارد برنامه‌ای با عنوان «آکادمی موسیقی سالار عقیلی» را در زمینه کشف و پرورش استعدادهای جوان برگزار کند. در این برنامه‌، آزمون ورودی وجود دارد که در روزهای دوم تا چهارم شهریور برگزار می‌شود […]

آکادمی استعدادیابی توسط سالار عقیلی و حمیدرضا گلشن برگزار می شود.

به گزارش خبرآوا؛ «سالار عقیلی» خواننده پرآوازه موسیقی کشور قصد دارد برنامه‌ای با عنوان «آکادمی موسیقی سالار عقیلی» را در زمینه کشف و پرورش استعدادهای جوان برگزار کند. در این برنامه‌، آزمون ورودی وجود دارد که در روزهای دوم تا چهارم شهریور برگزار می‌شود و پس از آن نفرات برگزیده تحت آموزش قرار می‌گیرند.

طبق گفته حمیدرضا گلشن، مراحل آکادمی شامل آزمون ورودی جهت تست اولیه صدا بر اساس چهار قطعه بی قرار، سرو زیر آب، چه بگویم و تنها می‌مانم است. در مرحله دوم بعد از اعلام نظر هیات داوران هنرجویان وارد کار عملی در استودیو خواهند شد.
این آکادمی برای هنرجویانی است که علاقه به خوانندگی دارند و برای این رشته اقدام کرده و تصمیم جدی دارند.

طبق گفته سالار عقیلی، آزمون بسیار دشوار خواهد بود و تمرینات و آموزش‌های حرفه‌ای در ده جلسه برای هنرجویان و برگزیدگان آزمون در استودیو در نظر گرفته شده است. در نهایت نیز افراد برگزیده قطعاتی را تولید می نمایند که به گوش مردم خواهد رسید.

سالار عقیلی (زاده ۱۱ آذر ۱۳۵۶) و دانش‌آموخته هنرستان موسیقی سوره و نیز دارای مدرک کارشناسی در رشته بازیگری تئاتر است و آلبوم ها و قطعات خاطره انگیزی از جمله چه بگویم، سرو زیر آب و … توسط او اجرا شده و در اختیار علاقمندان قرار گرفته است.

 

خبرآوا / م. معیاریان

اخبار مرتبط


ارسال دیدگاه