رفتن به بالا
  • سه شنبه - 25 آبان 1400 - 09:36
  • کد خبر : ۹۸۵۸
  • چاپ خبر : «شریفانه» بهنام خدارحمی به یاد فرهنگ شریف منتشر شد

«شریفانه» بهنام خدارحمی به یاد فرهنگ شریف منتشر شد

بهنام خدارحمی از نوازندگان و آهنگسازان موسیقی ایرانی در تازه ترین فعالیت موسیقایی خود تک آهنگ «شریفانه» را به یاد یک آهنگساز و نوازنده فقید موسیقی ایرانی منتشر کرد. به نقل از روابط عمومی پروژه، «شریفانه» عنوان قطعه‌ای از ساخته‌های بهنام خدارحمی است که با دریافت مجوز از دفتر موسیقی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی […]

بهنام خدارحمی از نوازندگان و آهنگسازان موسیقی ایرانی در تازه ترین فعالیت موسیقایی خود تک آهنگ «شریفانه» را به یاد یک آهنگساز و نوازنده فقید موسیقی ایرانی منتشر کرد.

به نقل از روابط عمومی پروژه، «شریفانه» عنوان قطعه‌ای از ساخته‌های بهنام خدارحمی است که با دریافت مجوز از دفتر موسیقی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی پیش روی مخاطبان قرار گرفت.

قطعه موسیقی «شریفانه» از قطعات ساخته شده توسط بهنام خدارحمی است که به سفارش مرحوم فرهنگ شریف نوازنده و آهنگساز فقید موسیقی ایرانی ساخته شده بود.

این قطعه قرار بود با همکاری این هنرمند اجرا و منتشر شود که با مرگ وی این امکان فراهم نشد و «شریفانه» به مرحله انتشار نرسید.

«شریفانه» را علاوه بر آهنگسازی، بهنام خدارحمی تنظیم کرده و پیانوی آن را نیز نواخته است. نوازندگی تار این آهنگ را امیر احدی برعهده داشته و در «صدای دنیای هنر» تولید و فراهم شده است.

این قطعه را می توانید از اینجا بشنوید:

منبع: مهر

اخبار مرتبط


ارسال دیدگاه