رفتن به بالا
  • شنبه - 25 اردیبهشت 1400 - 11:12
  • کد خبر : ۸۶۵۲
  • چاپ خبر : دبیر سی و هفتمین جشنواره موسیقی فجر معرفی شد

دبیر سی و هفتمین جشنواره موسیقی فجر معرفی شد

حسن ریاحی با تایید شورای سیاستگذاری سی و هفتمین جشنواره موسیقی فجر و با حکم معاون امور هنری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، دبیر این دوره جشنواره شد. در حکم سید مجتبی حسینی معاون امور هنری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی برای حسن ریاحی آمده است: نظر به حسن سوابق و تجربیات ارزشمند جنابعالی و […]

حسن ریاحی با تایید شورای سیاستگذاری سی و هفتمین جشنواره موسیقی فجر و با حکم معاون امور هنری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، دبیر این دوره جشنواره شد.
در حکم سید مجتبی حسینی معاون امور هنری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی برای حسن ریاحی آمده است: نظر به حسن سوابق و تجربیات ارزشمند جنابعالی و تایید اعضای محترم شورای سیاستگذاری جشنواره موسیقی فجر، به موجب این حکم به عنوان دبیر سی و هفتمین جشنواره موسیقی فجر منصوب می شوید.
امید است تجربه سال ها فعالیت هنری و سابقه مدیریتی شما در کنار حمایت های شورای سیاستگذاری و هنرمندان موسیقی، زمینه برگزاری باشکوه این دوره از جشنواره را فراهم آورد.
 حسن ریاحی پیش از این در دوره‌های نوزدهم تا بیست و یکم و دوره‌های بیست و ششم تا سی و یکم و در دوره سی وششم دبیر جشنواره بین‌المللی موسیقی فجر بود.

اخبار مرتبط


ارسال دیدگاه