رفتن به بالا
  • دوشنبه - 8 دی 1399 - 22:52
  • کد خبر : ۸۶۲۶
  • چاپ خبر : صدور 138 مجوز موسیقی در هفته پایانی آذرماه

صدور 138 مجوز موسیقی در هفته پایانی آذرماه

دفتر موسیقی معاونت امورهنری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در هفته پایاینی آذرماه مجوز 127 تک آهنگ و 11 آلبوم موسیقی را صادر کرد. به گزارش خبرآوا به نقل از روابط عمومی دفتر موسیقی، آلبوم های «هزار هیچ» به خوانندگی و آهنگسازی حامد بهداد، «دقیقه ها» با صدا و آهنگ «مسعود سعادتمند»، «حرف بی حروف» […]

دفتر موسیقی معاونت امورهنری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در هفته پایاینی آذرماه مجوز 127 تک آهنگ و 11 آلبوم موسیقی را صادر کرد.
به گزارش خبرآوا به نقل از روابط عمومی دفتر موسیقی، آلبوم های «هزار هیچ» به خوانندگی و آهنگسازی حامد بهداد، «دقیقه ها» با صدا و آهنگ «مسعود سعادتمند»، «حرف بی حروف» به آهنگسازی تینا لاجوردیان از جمله آلبوم هایی هستند که در هفته پایانی آذر ماه مجوز انتشار گرفتند.
همچنین آلبوم “نغمه های ابیورد” با  نوازندگی دو تن از پیشکسوتان موسیقی محلی درگز محمد علمداریان و استاد حیدرعلی عاشقی  با اجرای سازهای سرنا، دهل، قشمه مجوز انتشار گرفته است.
در میان مجوزهای صادره در بخش تک آهنگ ها نیز می توان به قطعه « سردار دلها» به خوانندگی الیاس ایمانی پناه و آهنگسازی سجاد نیکو به یاد شهید سردار حاج قاسم سلیمانی و قطعه « تکنوازی سنتور، نیمه شب آذر ماه» به نوازندگی و آهنگسازی ابوالفضل صادقی نژاد اشاره کرد.
گزارش صدور مجوزهای آلبوم و تک آهنگ به صورت هفتگی در قالب خبر منتشر می شود. برای این آثار صرفا مجوز انتشار صادر شده و زمان انتشار آن در اختیار مالک اثر است.

اخبار مرتبط


ارسال دیدگاه