رفتن به بالا
  • یکشنبه - 7 دی 1399 - 10:59
  • کد خبر : ۸۶۲۲
  • چاپ خبر : حمایت از اجراهای آنلاین موسیقی تا پایان سال

حمایت از اجراهای آنلاین موسیقی تا پایان سال

دفتر موسیقی معاونت امور هنری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و بنیاد رودکی از اجراهای آنلاین تا پایان سال جاری به صورت مشترک حمایت می کنند. به گزارش خبرآوا به نقل از روابط عمومی دفتر موسیقی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، براساس توافق دفتر امور موسیقی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و بنیاد رودکی، متقاضیان […]

دفتر موسیقی معاونت امور هنری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و بنیاد رودکی از اجراهای آنلاین تا پایان سال جاری به صورت مشترک حمایت می کنند.
به گزارش خبرآوا به نقل از روابط عمومی دفتر موسیقی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، براساس توافق دفتر امور موسیقی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و بنیاد رودکی، متقاضیان برگزاری اجرای موسیقی آنلاین در حوزه موسیقی ردیف دستگاهی، موسیقی کلاسیک و موسیقی نواحی می توانند از حمایت دفتر موسیقی و بنیاد رودکی برخوردار شوند.
با توجه به استمرار شرایط کرونا و برگزار نشدن اجراهای صحنه ای، حمایت از اجراهای آنلاین می تواند به بهره مندی مردم از اجراهای هنری و افزایش نشاط اجتماعی کمک کند.
براین اساس دفتر موسیقی از گروه های علاقه مند ثبت شده و فعال در گونه موسیقی ردیف دستگاهی، کلاسیک و نواحی درخواست کرد تا تقاضای خود برای اجرای صحنه ای آنلاین را از طریق نشانی   music@farhangmail.ir  ارسال کنند.
 بدیهی است پس از بررسی تقاضاها و تعیین اولویت ها توسط شورای کارشناسی، اقدام لازم برای تعیین زمان اجرا و هماهنگی با گروه ها انجام می شود

اخبار مرتبط


ارسال دیدگاه