رفتن به بالا
  • پنجشنبه - 4 دی 1399 - 10:57
  • کد خبر : ۸۶۱۸
  • چاپ خبر : معرفی داوران جایزه ترانه جشنواره موسیقی فجر

معرفی داوران جایزه ترانه جشنواره موسیقی فجر

جایزه ترانه با هدف تجلیل و تشویق ترانه‌سرایان برتر، ترویج مفاهیم نو و ارزشمند در ترانه‌، حمایت و معرفی ترانه‌های برتر، به دبیری مسلم نادعلی‌زاده در سی و ششمین دوره جشنواره موسیقی فجر برگزار می‌شود. به گزارش  خبرآوا به نقل از روابط عمومی دفتر موسیقی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، اسماعیل امینی، مجید افشاری، محمدعلی […]

جایزه ترانه با هدف تجلیل و تشویق ترانه‌سرایان برتر، ترویج مفاهیم نو و ارزشمند در ترانه‌، حمایت و معرفی ترانه‌های برتر، به دبیری مسلم نادعلی‌زاده در سی و ششمین دوره جشنواره موسیقی فجر برگزار می‌شود.
به گزارش  خبرآوا به نقل از روابط عمومی دفتر موسیقی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، اسماعیل امینی، مجید افشاری، محمدعلی بهمنی، محمدمهدی سیار، حمیدرضا شکارسری، ناصر فیض و عبدرالجبار کاکایی داوران جایزه ترانه هستند.
در این جایزه، متن ترانه‌هایی که از مهرماه ۱۳۹۸ تا مهرماه ۱۳۹۹ به‌صورت تک آهنگ یا در قالب آلبوم موسیقی از سوی مؤسسات یا اشخاص حقیقی پس از دریافت مجوز از دفتر موسیقی تولید و منتشر شده‌اند، توسط هیئت داوران بررسی و ترانه‌های برگزیده معرفی می‌شوند.
دربازه زمانی مشخص شده بیش از چهار هزار قطعه متن ترانه با مجوز دفتر موسیقی به‌صورت تک آهنگ یا در قالب آلبوم منتشر شده‌اند، که مرحله نخست انتخاب این ترانه‌ها در حال انجام است و در مرحله نهایی ترانه‌های برگزیده در سی و ششمین جشنواره موسیقی فجر معرفی می‌شوند.
سی و ششمین جشنواره موسیقی فجر ۲۸ بهمن تا ۳ اسفندماه سال جاری به دبیری حسن ریاحی برگزار می‌شود.

اخبار مرتبط


ارسال دیدگاه