رفتن به بالا
  • یکشنبه - 30 آذر 1399 - 14:00
  • کد خبر : ۸۶۱۰
  • چاپ خبر : تسهیلات سامانه کارا برای فعالان عرصه موسیقی

تسهیلات سامانه کارا برای فعالان عرصه موسیقی

دفتر موسیقی معاونت امور هنری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی از هنرمندان ، فعالان و موسسات هنری حوزه موسیقی دعوت کرد تا برای بهره مندی از تسهیلات 12 درصدی صندوق کارا، درخواست های خود را ثبت کنند. به گزارش خبرآوا به نقل از روابط عمومی دفتر موسیقی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی با توجه به […]

دفتر موسیقی معاونت امور هنری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی از هنرمندان ، فعالان و موسسات هنری حوزه موسیقی دعوت کرد تا برای بهره مندی از تسهیلات 12 درصدی صندوق کارا، درخواست های خود را ثبت کنند.

به گزارش خبرآوا به نقل از روابط عمومی دفتر موسیقی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی با توجه به آسیب فعالان عرصه موسیقی به واسطه همه گیری کرونا و نیز با توجه به استمرار محدودیت ها و تعطیلی فعالیت های  این حوزه، در بیست و هشتمین جلسه کارگروه 《بررسی و مقابله با پیامدهای اقتصادی ناشی از شیوع ویروس کرونا》مقرر شد برای استمرار حمایت از فعالان عرصه موسیقی تسهیلات بانکی با بهره ۱۲درصد اعطا شود.
به منظور حمایت از هنرمندان حوزه موسیقی این تسهیلات بانکی تا اردیبهشت سال 1400 تنفس خواهد داشت.
کلیه متقاضیان جهت اخذ این تسهیلات بانکی می توانند با مراجعه به سامانه کارا ، ضمن مطالعه شرایط، اطلاعات لازم را بر اساس فرم‌های مربوطه تکمیل کنند. علاقه مندان به استفاده از این تسهیلات اعم از اساتید و هنرمندان،  گروه‌های موسیقی سنتی ، کلاسیک و نواحی ثبت شده در دفتر موسیقی ،  استودیوهای صدا برداری و شرکت های تک منظوره موسیقی  می توانند در خواست خود مطابق اطلاعات فرم پیوست را به نشانی    music@farhangmail.ir   ارسال  کنند. دفتر موسیقی پس از بررسی درخواست ها، واجدین شرایط را به سامانه کارا جهت دریافت تسهیلات معرفی می نماید.

اخبار مرتبط


ارسال دیدگاه