رفتن به بالا
  • یکشنبه - 18 آبان 1399 - 13:03
  • کد خبر : ۸۵۵۴
  • چاپ خبر : «مژده طرب» حکایت یک موسیقی با اصالت

«مژده طرب» حکایت یک موسیقی با اصالت

آلبوم «مژده طرب» با موسیقی امیر مسعود هراتیان در قالب یک اثر با محوریت پیانو و اجرای آثار بزرگان موسیقی ایران پیش روی مخاطبان قرار گرفت. «مژده طرب» عنوان یکی از جدیدترین آثار موسیقایی منتشر شده به آهنگسازی و نوازندگی امیرمسعود هراتیان است که در قالب اجرا، آهنگسازی و بازآفرینی آثار تعدادی از بزرگان موسیقی […]

آلبوم «مژده طرب» با موسیقی امیر مسعود هراتیان در قالب یک اثر با محوریت پیانو و اجرای آثار بزرگان موسیقی ایران پیش روی مخاطبان قرار گرفت.

«مژده طرب» عنوان یکی از جدیدترین آثار موسیقایی منتشر شده به آهنگسازی و نوازندگی امیرمسعود هراتیان است که در قالب اجرا، آهنگسازی و بازآفرینی آثار تعدادی از بزرگان موسیقی کشورمان پیش روی علاقه مندان قرار گرفته است.

امیرمسعود هراتیان از جمله هنرمندانی است که موسیقی نزد هنرمندانی چون انوشیروان روحانی و سامان احتشامی فرا گرفته است. وی علاوه بر عضویت در کانون مدرسان خانه موسیقی در عرصه نوازندگی با کانون موسیقی «نیواک» دانشگاه اصفهان، تک نواز پیانو ارکستر مجلسی «سایه» و تعدادی دیگر از پروژه‌ها همکاری داشته است.

وی درباره آلبوم «مژده طرب» نوشته است: آلبوم «مژده طرب» حکایت موسیقی با اصالتی است که در عین اینکه روح زندگی روزمره ما ایرانی‌ها در آن جاری است، هارمونی و آکوردهای موجود در آن پیغام نوگرایی در پی دارد. مژده طرب روایتی از عشق و علاقه به سبک پیانو ایرانی است. امید که بر دل دوستدارانش بنشیند»

«بهار دلم»، «بداهه نوازی»، «برتراز پرواز»، «فرود به ماهور»، «لبخند ماه – براساس ملودی فرامرز پایور و حسام السلطنه»، «تک نوازی»، «لعل – ملودی منسوب به استاد علی اکبر شیدا»، «مژده طرب»، «پرده گردانی»، «تا انتها حضور- براساس ملودی علی اکبر شیدا و مرتضی محجوبی» آثاری هستند که در این آلبوم گنجانده شده‌اند.

امیرمسعود هراتیان آهنگساز، تنظیم کننده و نوازنده پیانو، پیمان فروتن ضبط – میکس و مسترینگ، حمید رضایت نوازنده فلوت، معین الدین صادق زاده نوازنده دف ودایره، عرفان بطلانی نوازنده تمبک قطعه «بهار دلم»، علی احمدیان نوازنده تمبک قطعه‌های «لبخند ماه» و «لعل»، محمود جعفری نوازنده تمبک قطعه «مژده طرب»، مسعود نوروزی نوازنده تمبک قطعه «تا انتها حضور» نوازندگان آلبوم «مژده طرب» را تشکیل می‌دهند.

آلبوم «مژده طرب» با مجوز شماره ۲۹۴۰-۱۳۹۹ دفتر موسیقی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و شماره واسپاری ۲۹۸۵۲ کتابخانه ملی در دسترس شنوندگان قرار گرفته است.

منبع: خبرگزاری مهر

 

اخبار مرتبط


ارسال دیدگاه