رفتن به بالا
  • شنبه - 15 شهریور 1399 - 11:22
  • کد خبر : ۸۵۴۹
  • چاپ خبر : تولید ۹ نماهنگ عاشورایی جدید در قالب پویش «سوره اشک»

تولید ۹ نماهنگ عاشورایی جدید در قالب پویش «سوره اشک»

نماهنگ عاشورایی توسط مرکز موسیقی و معاونت سینمایی حوزه هنری در دست تولید و انتشار است. به نقل از روابط عمومی رویداد، ۷ نماهنگ عاشورایی به مناسبت ایام عزای سید و سالار شهیدان توسط مرکز موسیقی و معاونت سینمایی حوزه هنری در دست تولید و انتشار است. این نماهنگ‌ها که از یک ماه پیش وارد […]

نماهنگ عاشورایی توسط مرکز موسیقی و معاونت سینمایی حوزه هنری در دست تولید و انتشار است.

به نقل از روابط عمومی رویداد، ۷ نماهنگ عاشورایی به مناسبت ایام عزای سید و سالار شهیدان توسط مرکز موسیقی و معاونت سینمایی حوزه هنری در دست تولید و انتشار است.

این نماهنگ‌ها که از یک ماه پیش وارد مرحله تولید شده‌اند، بخشی از مجموعه هنری پویش «سوره اشک» است که حوزه هنری انقلاب اسلامی تولیدات هنری خود به مناسبت فرا رسیدن ماه محرم را در قالب این پویش تولید و منتشر کرده است.

این نماهنگ‌ها با صدای خوانندگانی مانند حمید غلامعلی، مجید اخشابی، قاسم افشار، غلامرضا صنعتگر و… بر اساس اشعاری از فاضل نظری، میلاد عرفان پور، محمدحسن جمشیدی و… در قالب‌های مختلف تصویری مانند پویانمایی و رئال تولید می‌شود که قرار است انتشار این آثار به مرور تا اربعین حسینی انجام گیرد.

۲ نماهنگ دیگر هم در دست تولید است.

بخشی از این نماهنگ‌ها مانند «دریای تشنگی» با صدای حمید غلامعلی و «خورشید» با صدای اشکان کمانگری منتشر شده است و سایر آثار نیز به مرور تا اربعین حسینی منتشر خواهد شد.

حوزه هنری انقلاب اسلامی ده‌ها تولید هنری در قالب‌های مختلف را در قالب پویش «سوره اشک» به مناسبت محرم ۹۹ در حال تولید دارد که انتشار این آثار تا اربعین حسینی ادامه خواهد داشت.

اخبار مرتبط


ارسال دیدگاه