رفتن به بالا
  • دوشنبه - 29 اردیبهشت 1399 - 17:41
  • کد خبر : ۸۵۴۴
  • چاپ خبر : اجرای آنلاین همایون شجریان در تالار وحدت

اجرای آنلاین همایون شجریان در تالار وحدت

به گزارش خبرآوا به نقل از روابط عمومی و امور بین الملل بنیاد رودکی، تالار وحدت همزمان  با عید سعید فطر میزبان همایون شجریان همراه با ارکستر مجلسی تهران به رهبری بردیا کیارس است. کیارس درباره این اجرا گفت: قطعات این اجرا منتخبی از آلبوم‌های  «نسیم وصل» و «با ستاره‌ها» است که پیش از این […]

به گزارش خبرآوا به نقل از روابط عمومی و امور بین الملل بنیاد رودکی، تالار وحدت همزمان  با عید سعید فطر میزبان همایون شجریان همراه با ارکستر مجلسی تهران به رهبری بردیا کیارس است.

کیارس درباره این اجرا گفت: قطعات این اجرا منتخبی از آلبوم‌های  «نسیم وصل» و «با ستاره‌ها» است که پیش از این در سال 92 به مدت ده شب همراه ارکستر مجلسی تهران در سالن همایش های برج میلاد نیز اجرا شده بود؛ این کنسرت در شهرهای مختلف اجرا شده و  با توجه به شرایط ناشی از همه‌گیری بیماری کرونا اجرای آنلاین آن در تالار وحدت خواهد بود.

وی ادامه داد: نزدیک به 3 ماه است که با توجه به الزامات بهداشتی، ارتباط چهره به چهره هنرمندان و هنردوستان ممکن نیست و خوشحالیم که با همت بنیاد فرهنگی هنری رودکی و تلویزیون تعاملی «لنز»، امکان اجرای آنلاین فراهم شده است.

به گفته رهبر ارکستر مجلسی تهران همایون شجریان را در این اجرا، 35 نوازنده همراهی می کنند.

در این کنسرت، قطعات «هوای گریه»، «خانه سودا»، «افسونگر»، «غریبانه»، «ای عاشقان»، «باستاره‌ها»، «حاصل عمر»، «دفتر دل»، «نسیم وصل» و «مرغ سحر» اجرا می شنود؛ قطعاتی که به آهنگسازی و تنظیم محمد جواد ضرابیان و سینا جهان‌آبادی است.

این اجرا از ساعت 21 یکشنبه چهارم خردادماه در «لنز»، تلویزیون تعاملی ایرانسل پخش می شود؛ مشترکان ایرانسل بدون نیاز به تهیه اشتراک و کاربران غیرایرانسلی لنز با تهیه بلیط 10هزار تومانی، می‌توانند این اجرا را تماشا کنند.

اخبار مرتبط


ارسال دیدگاه