رفتن به بالا
  • پنجشنبه - 23 شهریور 1396 - 17:06
  • کد خبر : ۷۲۶۴
  • چاپ خبر : ضیافت شعر در البرز برگزار شد

ضیافت شعر در البرز برگزار شد

چهارشنبه بیست و دوم شهریور، تالار «سیروس صابر» اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان البرز، میزبان شاعران و شعر دوستان بود. «ضیافت شعر» نام محفل شعری بود که با حضوربزرگان شعر و ادب؛ از جله اكبر بهداروند، رشيد كاكاوند، رحيم رسولي، علي حيدري و با اجراي خوب حميد چشم آور درسالن اداره فرهنگ  و […]

چهارشنبه بیست و دوم شهریور، تالار «سیروس صابر» اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان البرز، میزبان شاعران و شعر دوستان بود.

«ضیافت شعر» نام محفل شعری بود که با حضوربزرگان شعر و ادب؛ از جله اكبر بهداروند، رشيد كاكاوند، رحيم رسولي، علي حيدري و با اجراي خوب حميد چشم آور درسالن اداره فرهنگ  و ارشاد اسلامي كرج برگزار شد. این مراسم  با يك ساعت تاخير و با اجراي موسيقي زنده (گروه جيغ بنفش) و شعرهاي طنز صابرقديمي آغاز شد. سپس شاعران جوان كه برخي از آنها دارای آثار منتشر شده  و برخي دیگر به صورت مهمان حضور داشتند به شعرخواني پرداختند، بعضی از شاعران مهمان، عبارت بودند از اميد صباغ نو، احسان افشاري، داوود سوران.

در ادامه دكتر رشيد كاكاوند به ايراد سخنراني در مورد وضعيت شعر و فرهنگ كشورمان پرداختند و از اينكه تعداد شاعران جوان به جمع اضافه شده ابراز خوشحالي كردند. جناب آقاي خيلدار مديركل اداره فرهنگ و ارشاد اسلامي البرز از حضور پررنگ هنرمندان در جمع تشكركردند و از اهميت به رشد فرهنگ و هنر در جهت كم رنگ شدن مشكلات و آسيب هاي اجتماعي در جامعه و حمايت از شاعران بومي صحبت كردند.

در انتهاي برنامه از دارندگان آثار و شاعران مهمان توسط بزرگان تقدير به عمل آمد.

محمد علي نوري(پرنده اگربرگرديم) تارا محمد صالحي(مادرم پيغمبري بود) اهورافروزان(بانوشماكه گريه نمي كرديد) رضادستجردي(جنگ شاعرم كرد) ليدارشيدي(مجموعه ترانه شك ميكنم) محمدافنديده(برادركشي) صالح اسدي(دوسال ودوماه حبس ابد) بهزادنجفي(خراب شده) از این دست بودند.

عکاس: صنم رحمانی

خبرنگار:  ثنا رحمانی

اخبار مرتبط


ارسال دیدگاه