رفتن به بالا
  • دوشنبه - 11 آبان 1394 - 11:18
  • کد خبر : ۶۷۵۱
  • چاپ خبر : برنامه جشن امضا در کافه علی ضیا لغو شد / مونا برزویی: شرایط متاسفانه فراهم نیست

برنامه جشن امضا در کافه علی ضیا لغو شد / مونا برزویی: شرایط متاسفانه فراهم نیست

صفحه موسیقی-مینا آتشی:  همه چیز از دربی روز جمعه و گل پرسپولیس در لحظات آخر بازی شروع شد. درست چند دقیقه بعد از پایان بازی فیلم خوشحالی مجری شناخته‌شده تلویزیون از برد تیم پرسپولیس روی شبکه‌های اجتماعی قرار گرفت و در نهایت به خشم هواداران دوآتشه تیم مقابل یعنی استقلال منتهی شد. البته این پایان […]

صفحه موسیقی-مینا آتشی:  همه چیز از دربی روز جمعه و گل پرسپولیس در لحظات آخر بازی شروع شد. درست چند دقیقه بعد از پایان بازی فیلم خوشحالی مجری شناخته‌شده تلویزیون از برد تیم پرسپولیس روی شبکه‌های اجتماعی قرار گرفت و در نهایت به خشم هواداران دوآتشه تیم مقابل یعنی استقلال منتهی شد. البته این پایان کار نبود و علی ضیا در صفحه شخص خود از تمام طرفداران این تیم عذرخواهی کرد، با این وجود آنقدر بازخوردهای این اتفاق ادامه پیدا کرد که منجر به لغو یکی از برنامه‌ها شد.

همه این اتفاقات و حاشیه‌های باعث شد مونا برزویی تصمیم بگیرد مراسم جشن امضای کتاب “تقدیر” را که قرار بود عصر امروز در کافه “بعضیا” برگزار شود، لغو کند.

شرایط متاسفانه از نظر من فراهم نیست

برزویی دراین‌باره در اینستاگرام نوشت: بر خلاف میلم ناچارم دیدار امروز دوشنبه 11 آبان را به احترامتان و با اجازه‌ شما لغو کنم. مراسم جشن امضا حتماً باید در محیط و شرایطی آرام و امن و به دور از هر گونه حاشیه برگزار بشود و شرایط متأسفانه از نظر من فراهم نیست و خیلی دیر در جریان قرار گرفتم و دوست ندارم تداخلی پیش بیاید. شرمنده‌ همه‌ی عزیزانم هستم و این یکی از تلخ‌ترین لحظات من است. خواهش می‌کنم اطلاع‌رسانی کنید. صدای من خیلی کوتاه است. لطفاً یاری‌ام کنید.

اخبار مرتبط


ارسال دیدگاه