رفتن به بالا
  • شنبه - 10 مرداد 1394 - 15:04
  • کد خبر : ۶۳۵۷
  • چاپ خبر : مهدی یراحی با مجسمه اش به نمایشگاه رفت/ کنسرتی بعد از یک سال و سه ماه

مهدی یراحی با مجسمه اش به نمایشگاه رفت/ کنسرتی بعد از یک سال و سه ماه

صفحه موسیقی-مینا آتشی: مهدی یراحی که آخرین اجرایش را در 22 اردیبهشت 93 برگزار کرد بعد از یک سال و سه ماه با آلبوم ˝مثل مجسمه˝ به دیدار هوادارانش در سالن میلاد نمایشگاه بین‌المللی آمد. مهدی یراحی را از اوایل فعالیت کاری‌اش می‌شناختم اما حضورش در برنامه “ماه عسل” و اجرای تیتراژ آن را باید […]

صفحه موسیقی-مینا آتشی: مهدی یراحی که آخرین اجرایش را در 22 اردیبهشت 93 برگزار کرد بعد از یک سال و سه ماه با آلبوم ˝مثل مجسمه˝ به دیدار هوادارانش در سالن میلاد نمایشگاه بین‌المللی آمد.

مهدی یراحی را از اوایل فعالیت کاری‌اش می‌شناختم اما حضورش در برنامه “ماه عسل” و اجرای تیتراژ آن را باید نقطه عطفی در کارهایش دانست. او برخلاف دیگر خواننده‌های پاپ در آلبوم‌هایش تکرار نداشته و آخرین آلبوم او که ماه گذشته روانه بازار موسیقی پاپ شد تگواهی بر این مدعاست. یراحی شب گذشته 9 مردادماه با تسلط کامل روی استیج رفت و اجرایی فوق‌العاده را به رخ کشید.

خوش آمدگویی با “آشوب”

این روزها تاخیر بخشی از کنسرت‌ها شده و گویی اجرایی که بدون تاخیر آغاز شود برای برگزارکنندگان لذت ندارد، این کنسرت نیز با تاخیر آغاز شد تا یراحی با “باید می‌شناختیم همو” به روی استیج بیاید.

“آشوب” و “مثل مجسمه” دیگر قطعاتی بودند که مهدی یراحی بعد از خوش آمدگویی به هوادارانش اجرا کرد تا نوبت به قطعات “دیدار اتفاقی” و “سال درد” رسید.

“عطر تو” با ترانه‌ای از رستاک حلاج و همچنین از ساخته‌های وی دیگر قطعه‌ای بود که یراحی اجرا کرد تا در پس آن نیما رمضان رهبر ارکسترش و همچنین هومن نامداری که در سالن حضور نداشت را معرفی کند.

“انفرادی”، “امشبم گذشت” و “مهم اینه” قطعاتی بودند که یراحی بدون وقفه اجرا کرد تا چند دقیقه‌ای به دلیل جابه جایی سازها کنسرت متوقف شود و در این بازده زمانی پدر مهدی یراحی، زهرا عاملی، سعید زمانی و هیراد حاتمی معرفی شدند.

حضور یک مجری خاص در کنسرت

“از خودت خبر بیار” بعد از وقفه و با نوازندگی یراحی در ساز گیتار و همراهی حامد حمیدزاده (گیتار باس) و عادل روح‌نواز (گیتار الکتریک) اجرا شد تا نوبت به معرفی بهترین دوست زندگی یراحی یعنی احسان علیخانی برسد.

بالاخره نوبت به قطعه محبوب هواداران یعنی “امپراطور” رسید تا سالن هم‌خوان یراحی شود و سپس قطعه  “من و رها کن” اجرا شد که یراحی در این‌باره گفت: این اولین همكارى ما بود و این مسلم است كه اگر من آدم موفقى شناخته شدم روزبه نقش بسزایى در این موفقیت داشته است.

 

“بهونه”، “باور نکن” و “هرجای دنیایی” دیگر قطعاتی بود که اجرا شد تا با “بهونه” جو غمگین سالن، شاد شود و برای دو قطعه دیگر توحید نوروزی نوازنده مهمان پیانو سلو بنوازد و یراحی بخواند.

در ادامه این اجرا مینو قاسم‌پور توسط یراحی به روی استیج دعوت شد تا قانون بنوازد و یراحی قطعات عربی را با نام‌های “غزال” و “علمک” را بخواند تا سالن میلاد به اوج هیجان خود برسد.

“اشتباه” قطعه‌ای دیگر بود که نشان از آن داشت این اجرا هم به لحضات پایانی خود دارد نزدیک می‌شود که بعد از این قطعه آرون حسینی به دعوت از یراحی به روی استیج آمد تا در قطعه “شونه‌های تو” و با صدایی الکترونیکی یراحی را همراهی کند.

این تراک آخرین قطعه‌ای بود که یراحی و گروهش اجرا کردند تا 9 مرداد ماه نیز به عنوان شب خاطره انگیز برای هواداران یراحی بگذرد.

مهمانان ویژه

امیر علی بهادری، زایا سلیمان، معین راهبر، مونا برزویی، و مهدی احمدوند از جمله میهمانان این کنسرت بودند و یراحی از افرادی همچون مهدى كرد(تهیه كننده آلبوم)،امیر فرشباف(مدیر برنامه)،حسین توتونچیان(برگزار كننده كنسرت) تشکر کرد.

اخبار مرتبط


ارسال دیدگاه