رفتن به بالا
  • پنجشنبه - 28 خرداد 1394 - 13:02
  • کد خبر : ۶۱۲۲
  • چاپ خبر : در خصوص تیتراژ اول ماه عسل ؛ همه چیز ساعت 19 امروز مشخص می شود !

در خصوص تیتراژ اول ماه عسل ؛ همه چیز ساعت 19 امروز مشخص می شود !

صفحه موسیقی – علی اسدی : طبق عادت چندین ساله ی شبکه سوم سیما ؛ برنامه ی زنده ” ماه عسل ” این بار هم از ساعاتی قبل از اذان مغرب به افق تهران ؛ به روی آنتن می رود . این برنامه به تهیه کنندگی و اجرای ” احسان علیخانی ” که مضمونی اجتماعی دارد […]

صفحه موسیقی – علی اسدی : طبق عادت چندین ساله ی شبکه سوم سیما ؛ برنامه ی زنده ” ماه عسل ” این بار هم از ساعاتی قبل از اذان مغرب به افق تهران ؛ به روی آنتن می رود .

این برنامه به تهیه کنندگی و اجرای ” احسان علیخانی ” که مضمونی اجتماعی دارد و از حضور میهمان های خاصی بهره می گیرد ؛ نگاه ویژه ایی به موسیقی پاپ دارد و تیتراژ های نخست و پایانی آن همیشه با استقبال خوبی از جانب مردم مواجه می شود . علاوه بر این تیتراژها ؛ قطعه یا قطعاتی نیز به عنوان میان برنامه از ” ماه عسل ” پخش می شود .

مهدی یراحی ، فرزاد فرزین ، محسن یگانه ، مهدی یغمایی و زنده یاد پاشایی از جمله خوانندگانی هستند که آثارشان در زمان حضور احسان علیخانی به عنوان تهیه کننده و مجری ماه عسل ، از جایگاه ویژه ایی میان مردم برخوردار شد . امسال به دلیل حساسیت های ویژه ی علیخانی ( که البته این حساسیت همیشه بوده ) روایت های مختلفی شنیده می شود .

از سویی مهرداد نصرتی اعلام داشته است که تیتراژ نخست ماه عسل را ایشان برای صدای احسان خواجه امیری ساخته است و از سویی دیگر شنیده ها حکایت از آن دارد که امیرعلی بهادری خواننده ی تیتراژ ابتدایی ماه عسل 94 می باشد . باید منتظر ماند تا همه چیز ساعت 19 امروز مشخص شود (!!) و ببینیم و بشنویم که تیتراژ نخست ماه عسل را چه کسی می خواند .

از دیگر حواشی تیتراژ می شود به بابک جهانبخش اشاره داشت که  وی گفته است : با احسان علیخانی به توافق نرسیده و تیتراژ برنامه ی امسال را نمی خواند. در هر صورت منتظر انتشار این قطعه خواهیم بود.

اخبار مرتبط


ارسال دیدگاه