رفتن به بالا
  • جمعه - 15 خرداد 1394 - 17:42
  • کد خبر : ۶۰۲۳
  • چاپ خبر : “دریاکنار” دزدی است ! // مهران فهیمی از امید علومی شکایت می کند

“دریاکنار” دزدی است ! // مهران فهیمی از امید علومی شکایت می کند

صفحه موسیقی – نرگس منافی : همه ما هر از چند گاهی درباره سرقت آثار هنری می شنویم. مهران فهیمی خواننده جوان که به تازگی آلبوم ایده آل را روانه بازار کرده است ، پس از انتشار آهنگ دریاکنار با صدای امید علومی  به صفحه موسیقی گفت : ملودی این آهنگ متعلق به من و ترانه […]

صفحه موسیقی – نرگس منافی : همه ما هر از چند گاهی درباره سرقت آثار هنری می شنویم. مهران فهیمی خواننده جوان که به تازگی آلبوم ایده آل را روانه بازار کرده است ، پس از انتشار آهنگ دریاکنار با صدای امید علومی  به صفحه موسیقی گفت : ملودی این آهنگ متعلق به من و ترانه آن توسط محمد نداف سروده شده است. دریاکنار تیتراژ تازه ترین فیلم سینمایی آرش معیریان می باشد و به گفته فهیمی ، امید علومی بدون اطلاع و جلب رضایت صاحب اثر با اندکی تغییر در ترانه و عنوان آهنگ ، آن را منتشر کرده و خود را شاعر و آهنگساز معرفی نموده است.

مهران فهیمی در ادامه توضیح داد: نام اصلی این قطعه فرناز می باشد. این آهنگ مدت ها پیش به سفارش خانم فرناز امینی برای استفاده در پروژه کارشناسی ایشان ساخته شده است.تنظیم آن را علیرضا زنگی انجام داد که پروژه آهنگ عینا توسط همین شخص جهت بازخوانی در اختیار امید علومی قرار گرفته است. وی در آخر ضمن ابراز تاسف درباره چنین رخداد هایی گفت : من ، خانم امینی و محمد نداف به عنوان صاحبان اصلی اثر در پی طرح شکایت هستیم و به زودی با مدارک مستند و مستدل به مراجع ذیصلاح شکایت را ارائه خواهیم کرد.

 

1.1

 

Screenshot_2015-06-04-21-29-44 Screenshot_2015-06-04-21-37-11

اخبار مرتبط


ارسال دیدگاه