رفتن به بالا
  • دوشنبه - 17 فروردین 1394 - 11:04
  • کد خبر : ۵۵۴۹
  • چاپ خبر : آلبوم مهدی یغمایی به نام چمدان به زودی منتشر می شود

آلبوم مهدی یغمایی به نام چمدان به زودی منتشر می شود

صفحه موسيقي – نرگس منافی : مهدی یغمایی خواننده سبک پاپ آلبوم جدید خود با عنوان چمدان را به زودی روانه بازار می کند. وی فعالیت خود را از سال 1377  همراه با علیرضا قرایی منش و امیر سزاوار در گروه ژوان شروع کرد. اما سال ها بعد آن ها از هم جدا شدند و […]

صفحه موسيقي – نرگس منافی : مهدی یغمایی خواننده سبک پاپ آلبوم جدید خود با عنوان چمدان را به زودی روانه بازار می کند. وی فعالیت خود را از سال 1377  همراه با علیرضا قرایی منش و امیر سزاوار در گروه ژوان شروع کرد. اما سال ها بعد آن ها از هم جدا شدند و هریک جداگانه به فعالیت خود ادامه دادند.
این آلبوم 12 قطعه دارد و امین قباد ، حسام‌الدین ناصری ، وحید پویا از جمله آهنگسازان حاضر در این اثر هستند.  ترانه ها از  علی ایلیا، حامد صوفی پور، پریا صوفی پور، الناز باقرزاده، حمید خلف بیگی، فروغی بسطامی و بابک بابایی است.
تنظیم کنندگان آلبوم چمدان پورزاد علایی، نادر کوهستانی، حسام الدین ناصری و فرزاد ماهان هستند. دو قطعه از این آلبوم پیش تر در فضای مجازی منتشر شده بود. این دو آهنگ توسط عرفان حسینی و فرزاد ماهان برای قرار گرفتن در چمدان ریمیکس شده است. لازم به ذکر است این اثر توسط انتشارات آوای سگال پارس به دست مخاطبین خواهد رسید.

اخبار مرتبط


ارسال دیدگاه