رفتن به بالا
  • پنجشنبه - 6 فروردین 1394 - 01:18
  • کد خبر : ۵۴۶۲
  • چاپ خبر : مهدی یراحی مانند مجسمه می آید

مهدی یراحی مانند مجسمه می آید

صفحه موسیقی – فرید توفیقی : مهدی یراحی به زودی آلبوم جدید خود را با نام “مثل مجسمه” در سراسر کشور انتشار و در دست مخاطبین خود قرار خواهد داد. این خواننده برای این آلبوم 12 قطعه ای نام “مثل مجسمه” را انتخاب کرده و تاریخ انتشار آن نیز به  اردیبهشت ماه موکول شده است. در […]

صفحه موسیقی – فرید توفیقی : مهدی یراحی به زودی آلبوم جدید خود را با نام “مثل مجسمه” در سراسر کشور انتشار و در دست مخاطبین خود قرار خواهد داد.
این خواننده برای این آلبوم 12 قطعه ای نام “مثل مجسمه” را انتخاب کرده و تاریخ انتشار آن نیز به  اردیبهشت ماه موکول شده است.
در “مثل مجسمه” افرادی چون : «امیرعلی بهادری»، «معین راهبر»، «آرش فتحی» و «رستاک حلاج» به اضافه خود یراحی  به عنوان آهنگساز در این مجموعه حضور دارند همچنین در بخش تنظیم نیز «هومن نامداری»، «کوشان حداد»، «آرون حسینی»، «معین راهبر» و «سعید زمانی»همکاری داشته اند.
لازم به ذکر است که این خواننده تاکنون دو آلبوم به صورت رسمی با عنوان های “منو رها کن” و “امپراطور” نیز منتشر کرده است و در حال حاضر سومین البوم وی “مثل مجسمه” نام دارد که ماه های آینده به بازار عرصه خواهد شد.

اخبار مرتبط


ارسال دیدگاه