رفتن به بالا
  • سه شنبه - 26 اسفند 1393 - 20:19
  • کد خبر : ۵۴۰۴
  • چاپ خبر : قطعه«حواست نیست» با صدای امیر حسین سلمه

قطعه«حواست نیست» با صدای امیر حسین سلمه

صفحه موسیقی-علی قیاسی : امیرحسین سلمه فارغ التحصیل رشته مهندسی مکانیک است و موسیقی را از14 سالگی با ساز گیتار در سبک های پاپ، فلامینکو و کلاسیک نزد اساتیدی چون اشکان نصیری آغاز کرد. در پی آن به فراگیری ساز پیانو و بطورهمزمان به فراگیری سلفژ و تکنیک های آوازی پرداخت.در این میان اجراهای متعددی با […]

صفحه موسیقی-علی قیاسی : امیرحسین سلمه فارغ التحصیل رشته مهندسی مکانیک است و موسیقی را از14 سالگی با ساز گیتار در سبک های پاپ، فلامینکو و کلاسیک نزد اساتیدی چون اشکان نصیری آغاز کرد.
در پی آن به فراگیری ساز پیانو و بطورهمزمان به فراگیری سلفژ و تکنیک های آوازی پرداخت.در این میان اجراهای متعددی با گروه های مختلف در تهران داشت.
موسیقی حرفه ای را با همکاری تاده ابولیان و استاد پدرام امینی در سال 1391 آغاز کرد و قطعات «تنهایی» و «یادمه» حاصل این همکاری می باشند.
پس از آن با تیم جدیدی متشکل از علیرضا افشار، علیرضا طلیسچی، اشکان خشایی و نسرین سعیدی شروع به همکاری کرد و قطعات «عاشقونه» و «خاطره» را منتشر کرد.«حواست نیست» نام آخرین قطعه ایست که از سلمه منتشر شده است.
آهنگسازی و تنظیم این قطعه به عهده علیرضا افشار بوده همچنین ترانه کار از علیرضا طلیسچی ، میکس و مستر از حسین سالاری ونوازندگی گیتار با مسعود همایونی می باشد.
از برنامه های آینده ایشان می توان به قطعات «دوست دارم باتو» و «معافم کن» با آهنگسازی اشکان خشایی ، ترانه نسرین سعیدی ،تنظیم علیرضا افشار ، گیتار فیروز ویسانلو و ویولن پیام طونی اشاره کرد که در ماه های نخست سال 94 منتشر میشوند. همچنین آلبوم نخست ایشان با نام «سکوت» که با بهره گیری از نوازندگانی چون امید حاجیلی،میثم مروستی،علیرضا جعفری پویان،نیکان زند،همایون نصیری،بابک ریاحی پور و رضا تاجبخش می باشد به زودی روانه بازار خواهد شد.
امیرحسین سلمه در کنار خوانندگی به طور حرفه ای به کار آهنگسازی و تنظیم در سبک های هاوس ، ترانس ، داب استپ ، درام استپ ، وارکسترال داب استپ می پردازد که ساخته های ایشان را می توان با صدای خوانندگان مختلف شنید.
در ادامه می توانید قطعه «حواست نیست» را بشنوید :

 

اخبار مرتبط


ارسال دیدگاه