رفتن به بالا
  • سه شنبه - 26 اسفند 1393 - 17:38
  • کد خبر : ۵۳۷۹
  • چاپ خبر : ˝یک، دو، سه، چهار˝ رونمایی شد/ اولین آلبوم کوارتت گیتار کلاسیک

˝یک، دو، سه، چهار˝ رونمایی شد/ اولین آلبوم کوارتت گیتار کلاسیک

صفحه موسیقی- مینا آتشی: گروه چهار فصل به سرپرستی وحید وحیدپور و فریدون وزیری با حضور عادل شاهنده و فرخ کارنما در این آلبوم که نخستین کوارتت گیتار کلاسیک است با اجرای قطعاتی از آهنگسازان بزرگ جهان از جمله ولفگانگ آمادئوس موتسارت، یوهان برامس، انریکو گرانادوس، کارل جنکینز، ژرژ بیزه و.. به صورت آنسامبل ضبط کردند. […]

صفحه موسیقی- مینا آتشی: گروه چهار فصل به سرپرستی وحید وحیدپور و فریدون وزیری با حضور عادل شاهنده و فرخ کارنما در این آلبوم که نخستین کوارتت گیتار کلاسیک است با اجرای قطعاتی از آهنگسازان بزرگ جهان از جمله ولفگانگ آمادئوس موتسارت، یوهان برامس، انریکو گرانادوس، کارل جنکینز، ژرژ بیزه و.. به صورت آنسامبل ضبط کردند.

این کار میکس ندارد

عطا نویدی مدیر شرکت آوای ماد، منتشر کننده این اثر گفت: این آلبوم نخستین کوارتت آنسامبل است که در ضبط آن هیچ گونه میکس دیده نمی‌شود و این گروه با نام چهارفصل که از شهر اهواز هستند تمام سعی خود را کردند تا در این اثر بهترین‌ها را ارائه بدهند.

این اثر کاملا زنده است

وحید وحیدپور از اعضای این گروه گفت: سال ۸۹ کارمان را شروع کردیم و در سه دوره از بخش کلاسیک غیر ایرانی در جشنواره موسیقی فجر جزو ۶ گروه بر‌تر شدیم، این آلبوم به همت استاد طهرانی به اینجا رسیده است.

او افزود: این آلبوم همانطور که از نامش پیداست از ۴ فصل تشکیل شده که اولین فصل آن در بهار و آثار بعدی به ترتیب در فصل‌های بعدی منتشر خواهند شد.

وحیدپور همچنین درباره اجراهای گروه گفت: تا به امروز در خیلی جا‌ها مثل: تالار رودکی، دانشکده هنر و معماری، افتتاحیه جشنواره خوزستان و.. اجرا داشتیم، بعد از انتشار این آلبوم برای اجرا در تهران نیز صحبت‌هایی شده که فعلا تصمیم خاصی در این مورد نگرفته و منتظز بازخورد آن هستیم.

منابع نت در ایران محدود است

فریدون وزیری دیگر اعضای این گروه گفت: منابع نت در ایران در بخش کوارتت بسیار محدود است، ما تمام تلاشمان را کردیم تا اثری درخور موسیقی کلاسیک داشته باشیم.

او افزود: این کار به غیر از یک کار، تظیم دیگر قطعات توسط گروه صورت گرفته است.

آلبوم “یک، دو، سه، چهار” صبح امروز 26 اسفندماه توسط موسسه فرهنگی هنری “آوای ماد”  پخش شد.

عکاس: علی تاجیک

1 2 4 6 7

اخبار مرتبط


ارسال دیدگاه