رفتن به بالا
  • دوشنبه - 11 اسفند 1393 - 12:38
  • کد خبر : ۵۰۲۶
  • چاپ خبر : خواجه امیری پاییز تنهایی‌اش را به وزارت کشور برد/ گزارش متنی و تصویری

خواجه امیری پاییز تنهایی‌اش را به وزارت کشور برد/ گزارش متنی و تصویری

صفحه موسیقی-سینا سعیدی: آخرین کنسرت احسان خواجه امیری در سال ۹۳ و با اجرای قطعات آلبوم جدیدش در دوشب در تالار بزرگ وزارت کشور برگزار شد. خیابان‌های اطراف منتهی به سالن ترافیک سنگینی داشت و به همین خاطر کنسرت با ۴۵ دقیقه تاخیر برگزار شد، و مردم همچنان تا لحظات پایانی مانده به شروع کنسرت در […]

صفحه موسیقی-سینا سعیدی: آخرین کنسرت احسان خواجه امیری در سال ۹۳ و با اجرای قطعات آلبوم جدیدش در دوشب در تالار بزرگ وزارت کشور برگزار شد.

خیابان‌های اطراف منتهی به سالن ترافیک سنگینی داشت و به همین خاطر کنسرت با ۴۵ دقیقه تاخیر برگزار شد، و مردم همچنان تا لحظات پایانی مانده به شروع کنسرت در حال وارد شدن به سالن بودند.

اولین قطعه‌ای که اجرا شد نامش پاییز از سروده‌های روزبه بمانی بود که این آهنگ هم خوانی بسیاری با دکور صحنه داشت، دکور صحنه کنسرت برگرفته از آلبوم تنهایی بود که تقریباً انرژی خوبی به سالن منتقل کرد.

آهنگ دومی که انرژی فراوانی نسبت به قطعه اول به سالن منتقل کرد قطعه «نابرده رنج» بود که پس از پایان این قطعه از تماشاگران برای همراهی تقدیر شد در این کنسرت که رهبری آن بر عهده هومن نامداری بود ریتم بسیار آرام و احساسی که این قطعه داشت جوّ خاصی را در فضای کنسرت حکمرما کرد.

در اواسط برنامه مردم داخل سالن از احسان خواجه امیری خواستند که ترانه پرنده را اجرا کند که این خواننده در جواب این تقاضا‌ها که تمامی نداشت با زبانی طنز گفت: من آنقدر این ترانه را اجرا کردم که شکل پرنده شدم. سپس بین موافقان و مخالفان رائ گیری شد و با وجود برابر بودن تعداد موافقان و مخالفان بلاخره این ترانه شاد و قدیمی اجرا شد.

ر این شب همایون نصیری (پرکاشن)، هومن غفاری (درامز)، محمد کاظمی (کیبورد)، مهراد هزارخانی (گیتار بیس)، فرشید ادهمی (گیتار الکتریک)، سیامک کریم‌پور (ترومبون)، علی ضرابی (ترومپت) و کامیار ماندگاریان (ترومپت) اعضای ارکستر خواجه امیری ار تشکیل می دادند.

حواشی:

مهمان ویژه این کنسرت زهار عاملی و مهرداد نصرتی بودند که خواجه امیری بعد از معرفی این هنرمندان درباره نصرتی گفت که بزودی آلبوم این هنرمند نیز وارد بازار خواهد شد.

یکی از ترانه‌هایی که توسط احسان خواجه امیری اجرا شد و بسیار مورد استقبال قرار گرفت «تاوان» بود  که پیش از این در سریال تلویزیونی «آوای باران» نیز پخش شده بود.

از نکات جالب این کنسرت اجرای ساز کمانچه و سنتور و سه تار بود که توسط میثم مروستی در قطعه «پاییزتنهایی» اجرا شد.

عکاس: علی تاجیک

 

33 32 30 29 25 24 11 14 16 18 20 22 8 6 5 3 1

اخبار مرتبط


ارسال دیدگاه