رفتن به بالا
  • یکشنبه - 19 بهمن 1393 - 14:32
  • کد خبر : ۴۶۶۳
  • چاپ خبر : حضور ناشران در جشنواره موسیقی قطعی نشده است

حضور ناشران در جشنواره موسیقی قطعی نشده است

صفحه موسیقی: در حالی که شش روز به جشنواره موسیقی فجر باقی مانده، حضور ناشران در سالن‌های میزبان این جشنواره هنوز قطعی نشده است. در نشستی خبری که به‌منظور تشریح جزییات سی‌امین جشنواره بین‌المللی موسیقی فجر برگزار شد، مدیرکل دفتر موسیقی در سخنانی گفت که قرار است ناشران موسیقی در سالن‌های میزبان جشنواره، صاحب غرفه […]

صفحه موسیقی: در حالی که شش روز به جشنواره موسیقی فجر باقی مانده، حضور ناشران در سالن‌های میزبان این جشنواره هنوز قطعی نشده است.

در نشستی خبری که به‌منظور تشریح جزییات سی‌امین جشنواره بین‌المللی موسیقی فجر برگزار شد، مدیرکل دفتر موسیقی در سخنانی گفت که قرار است ناشران موسیقی در سالن‌های میزبان جشنواره، صاحب غرفه شوند و به نمایش و فروش آثارشان بپردازند.

این در حالی است که شرکت‌های «ایران گام» و «آوا خورشید» از اجرای چنین طرحی در جشنواره موسیقی فجر اظهار بی‌اطلاعی کردند و مدیر انتشارات «آوای باربد» نیز اظهار کرد: اگر شرایط تیم آوای باربد به ما اجازه دهد، قطعا حضور خواهیم داشت.

حمید اسفندیاری به خبرنگار ایسنا گفت: به هر حال اگر قرار باشد، این نمایشگاه برگزار شود‌، باید نیروهای ما در سالن‌های میزبان جشنواره که تعدادشان هم کم نیست، پخش شوند یا با ناشران توافقی داشته باشیم، مبنی بر این‌که هر ناشر در یک سالن باشد و آثار سایر ناشران را نیز به فروش برساند.

او با تأکید بر این‌که اگر این اتفاق عملی شود‌، قطعا اتفاق خوبی خواهد افتاد، گفت: احتمالا فردا جلسه‌ای خواهیم داشت و در این زمینه به نتایج بیشتری خواهیم رسید.

علی ترابی – دبیر اجرایی جشنواره – نیز نسبت به این خبر اظهار بی‌اطلاعی کرد و گفت: من این خبر را تکذیب یا تأیید نمی‌کنم. از ما هیچ درخواستی در این‌باره نشده و هنوز از ما نخواسته‌اند که این موضوع را پیگیری کنیم.

روابط عمومی دفتر موسیقی نیز تا کنون پاسخی در این زمینه به ایسنا نداده است.

جشنواره موسیقی فجر از 24 بهمن تا 1 اسفند به دبیری حسن ریاحی، در سالن‌های تالار وحدت، تالار رودکی، برج میلاد، برج آزادی، ایوان شمس، فرهنگسرای نیاوران و فرهنگسرای ارسباران برگزار خواهد شد.

اخبار مرتبط


ارسال دیدگاه