رفتن به بالا
  • سه شنبه - 14 بهمن 1393 - 08:44
  • کد خبر : ۴۵۹۲
  • چاپ خبر : پژمان نور نماینده موسیقی ایران در کنسرت بزرگ فرانکفورت 

پژمان نور نماینده موسیقی ایران در کنسرت بزرگ فرانکفورت 

صفحه موسیقی – سجاد مالمیر : پژمان نور متولد سال 1360 در کرج می باشد ؛ وی یکی از بهترین گیتاریست های حال حاضر کشور است که طی سالهای گذشته به همراه گروهش کنسرت های بزرگی را برگزار کرده است . او به تازگی به اجرای یک کنسرت بزرگ در کنار نوازندگان مشهور بین المللی به […]

صفحه موسیقی – سجاد مالمیر : پژمان نور متولد سال 1360 در کرج می باشد ؛ وی یکی از بهترین گیتاریست های حال حاضر کشور است که طی سالهای گذشته به همراه گروهش کنسرت های بزرگی را برگزار کرده است .

او به تازگی به اجرای یک کنسرت بزرگ در کنار نوازندگان مشهور بین المللی به شهر
فرانکفورت آلمان دعوت شده است .
 کنسراواتوار
Dr-Hoch,s Konservatorium frankfurt
علاوه بر دعوت از پژمان نور به عنوان نوازنده گیتار ، نوازندگان صاحب نامی دیگر از کشورهای مختلف را برای اجرای این کنسرت فراخوانده است .
Josef Dzhakh-Dzhakh
( فلوت کلیددار )
Oliver Borsutzki
( کنتراباس )
 و
Jorge Palomo
( کاخن )
نوازندگان مشهوری هستند که پژمان نور را همراهی می کنند . هر یک از این نوازندگان کارنامه ی درخشانی از خود به جا گذاشته و با اساتید مشهور موسیقی جهان همکاری کرده اند . البته جای بسی خرسندی ست که این کنسرت یک نماینده ی دیگر ایرانی نیز دارد . حمید میرزایی نوازنده ی گیتار مقیم آلمان و از دوستان پژمان نور است که با اعضای گروه می نوازد .
سایت رسمی این کنسراواتوار خبر این کنسرت را با ضمیمه کردن تصویر پژمان نور به اشتراک گذاشته تا به این صورت بر روی حضور این نوازنده ی توانمند ایرانی مانور دهد .
با توجه به اطلاعاتی که پژمان نور در اختیار سایت صفحه موسیقی MusicBoard  قرار داد او هفته ی آینده راهی آلمان می شود تا به همراه دیگر اعضای گروه ، خود را مهیای کنسرت 13 مارس ( 22 اسفند ماه ) کند .
Pejman Noor

اخبار مرتبط


ارسال دیدگاه