رفتن به بالا
  • سه شنبه - 7 بهمن 1393 - 08:06
  • کد خبر : ۴۴۹۸
  • چاپ خبر : وقتی آقای احساس برای مرتضی می خواند // بنیامین بار دیگر ثابت کرد عشق احساسه !

وقتی آقای احساس برای مرتضی می خواند // بنیامین بار دیگر ثابت کرد عشق احساسه !

صفحه موسیقی – امیرحسین ضیاییان مفید :   بنیامین بهادری خواننده ای سرشار از احساس ، آرامش ، با اجرایی دلچسب یکشنبه پنجم بهمن ماه سالن میلاد میزبان بنیامین بهادری و طرفدارانش بود ، ساعت 19 بنیامین به روی استیج آمد و با تشویق پرشور هوادارانش مورد استقبال قرار گرفت. استیجی که به دلیل دکور زیبا و متفاوتش […]

صفحه موسیقی – امیرحسین ضیاییان مفید :

 

بنیامین بهادری خواننده ای سرشار از احساس ، آرامش ، با اجرایی دلچسب
یکشنبه پنجم بهمن ماه
سالن میلاد میزبان بنیامین بهادری و طرفدارانش بود ، ساعت 19 بنیامین به روی استیج آمد و با تشویق پرشور هوادارانش مورد استقبال قرار گرفت.
استیجی که به دلیل دکور زیبا و متفاوتش بیشتر مثل صحنه ی تئاتر بود . بنیامین بهادری با ژست خاصی که بر روی استیج داشت ثابت کرد در اجرای قطعاتش کاملا قدرتمند است .
بهادری در طول اجرا با دست هایی در جیب بر روی استیج قدم می زد و در اکثر قطعات طرفدارانش را به همخوانی دعوت می کرد . احترام این خواننده به همکارانش بسیار قابل ستایش بود .
قطعاتی که در این سانس اجرا شدند : هفته عشق – آهای تو – شناسنامه – عاشق شدم – اصلا صداش کردی – مدار – چند متر مکعب عشق – تنگ غروب – لیلی در پاییز – دنیا دیگه مثله تو نداره – می دونم یه وقتایی دلم برات تنگ می شه – (( اجرای آهنگ یکی هست به یاد مرتضی پاشایی ))  – عشق احساسه – لکنت – قهوه – یه خونه – کجای دنیایی – آدم آهنی – صدای قلب تو – عشق داغ من و در پایان باز هم اجرای قطعه خاطره انگیز دنیا دیگه مثل تو نداره و خداحافظی اعضای گروه و به عنوان آخرین نفر بنیامین بهادری .
ویژگی بارز این اجرا خواندن قطعات بسیار زیاد توسط بنیامین بود و طرفداران در پایان اجرا نسبت به کنسرت های دیگر از این اتفاق بسیار راضی بودند .
از میهمانان این اجرا می توان به : بهاره افشاری – مانی نوری – بهروز رهبری فرد – مجتبی محرمی – مجتبی میرزاجانپور و بردران محمودی اشاره کرد. در ادامه عکس های شبنم نایبی را از این اجرا مشاهده می فرمایید :

 

 

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11

اخبار مرتبط


ارسال دیدگاه