رفتن به بالا
  • پنجشنبه - 11 دی 1393 - 11:06
  • کد خبر : ۴۰۷۲
  • چاپ خبر : رضا یزدانی در سلول شخصی !

رضا یزدانی در سلول شخصی !

صفحه موسیقی – فرید توفیقی : آلبوم جدید رضا یزدانی با عنوان «سلول شخصی» توسط «تصویر گستر پاسارگاد» و «دنیای هنر» روانه بازار شد. بر اساس این گزارش رضا یزدانی خواننده متفاوت موسیقی کشور که در سبک های پاپ و راک فعالیت می کند هشتمین آلبوم خود را روانه بازار کرد. تهیه کنندگی این آلبوم بر […]

صفحه موسیقی – فرید توفیقی : آلبوم جدید رضا یزدانی با عنوان «سلول شخصی» توسط «تصویر گستر پاسارگاد» و «دنیای هنر» روانه بازار شد.

بر اساس این گزارش رضا یزدانی خواننده متفاوت موسیقی کشور که در سبک های پاپ و راک فعالیت می کند هشتمین آلبوم خود را روانه بازار کرد. تهیه کنندگی این آلبوم بر عهده “علی اوجی” است و آهنگسازی تمامی قطعات آلبوم نیز بر عهده رضا یزدانی بوده است.
یزدانی که پیش از این آلبوم های «شهر دل»، «پرنده بی پرنده»، «هیس»، «ساعت ۲۵ شب»، «ساعت فراموشی»، «خاطرات مبهم» و «ساعت ها خوابن»را منتشر کرده بود آلبوم جدید خود را نیز منتشر کرد،
رضا یزدانی در این آلبوم دو سی دی قرار داده است سی؛دی شماره ۱ شامل ۸ قطعه می باشد که تمامی ترانه های آن را «اندیشه فولادوند» سروده است ؛  تنظیم قطعات سی دی اول آلبوم به عهده میلاد عدل، رضا خرمی نژاد و بهروز پایگان بوده است.همچنین در سی دی شماره ۲ مهدی ایوبی، رضا داورزنی، خسرو کیان راد، علیرضا باران و بابک صحرایی ، یزدانی را در بخش ترانه همراهی کردند.
تنظیم قطعات سی دی شماره ۲ نیز به عهده پویا نیکپور، شهروز بردوده، بهروز پایگان، میلاد عدل و ستار اورکی بوده است.

اخبار مرتبط


ارسال دیدگاه