رفتن به بالا
  • چهارشنبه - 10 دی 1393 - 12:14
  • کد خبر : ۴۰۶۳
  • چاپ خبر : عاشقانه‌های مانی رهنما با پیانو رضا تاجبخش روایت می‌شود

عاشقانه‌های مانی رهنما با پیانو رضا تاجبخش روایت می‌شود

صفحه موسیقی – کنسرت عاشقانه‌های مانی رهنما با پیانو رضا تاجبخش در تالار وحدت برگزار می‌شود. تالار وحدت در روزهای ۱۳ و ۱۴ بهمن‌ماه میزبان کنسرت آواز و پیانو مانی رهنما و رضا تاجبخش خواهد بود، این برنامه پیش از این قرار بود تا با همراهی حمید حامی برگزار شود که متاسفانه این خواننده به خاطر […]

صفحه موسیقی – کنسرت عاشقانه‌های مانی رهنما با پیانو رضا تاجبخش در تالار وحدت برگزار می‌شود.

تالار وحدت در روزهای ۱۳ و ۱۴ بهمن‌ماه میزبان کنسرت آواز و پیانو مانی رهنما و رضا تاجبخش خواهد بود، این برنامه پیش از این قرار بود تا با همراهی حمید حامی برگزار شود که متاسفانه این خواننده به خاطر مشکلات جسمی ناشی از گرفتگی عضلات به دستور پزشک از حضور روی سن منع شده و امکان حضور در این اجرا را پیدا نکرد.

این خواننده خوش صدا و با تجربه این بار به همراه رضا تاجبخش نوازنده چیره‌دست پیانو روی صحنه می‌رود و قرار است قطعات آلبوم پیانویی “کجا به خنده می‌رسم” و دیگر عاشقانه‌های ماندگارش را اجرا کند.

جالب است بدانید مانی رهنما چندی پیش نشان درجه یک هنری را از سوی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی اخذ کرد و به همین مناسبت اجرای ویژه‌ای را به همراه داریوش تقی‌پور در تالار وحدت برگزار کرد.

این خواننده چندی پیش درباره تاز‌ه‌ترین آلبوم خود گفت: آلبوم جدیدم که با نام‌های موقت “با خودم می‌رقصم” و “آرتیست” تولید شده شامل ۱۴ قطعه با ترانه‌هایی از بابک صحرایی، یغما گلرویی، سجاد ایران‌نژاد و افشین مقدم است ضمن اینکه علیرضا افکاری و بهنام رهنما نیز در تنظیم آهنگ‌ها به من کمک کرده‌اند. البته نوع موسیقی‌ای که برای این آلبوم انتخاب کردم دارای قالب‌های متفاوتی است و این آلبوم به نظر خودم می‌تواند به عنوان یکی از متفاوت‌ترین کار‌هایم شناخته شود. البته اگر بخواهم گونه‌ای را برای این آلبوم انتخاب کنم می‌توان از گونه پاپ – راک یاد کرد که این گونه در کارهای قبلی من کمتر دیده می‌شد و امیدوارم مخاطبان نیز در این زمینه با من هم‌نظر باشند.

لازم یه یادآوری است که “مرسدس”، “فصل پرواز”، “امیر”، “اعتراض”، “آخرین غزل”، “تموم شد ترانه”، “بغض” و “کجا به خنده می‌رسیم” آلبوم‌هایی هستند که تاکنون از این خواننده موسیقی پاپ منتشر شده است.

اخبار مرتبط


ارسال دیدگاه