رفتن به بالا
  • چهارشنبه - 7 آبان 1393 - 09:55
  • کد خبر : ۳۴۷۹
  • چاپ خبر : دنگ شو زیر زمینی نیست!

دنگ شو زیر زمینی نیست!

صفحه موسیقی – شایان رسول زاده : دوشنبه پنجم آبان ماه نشست خبری آلبوم دنگ شو با حضور رضا شایا سرپرست گروه دنگ شو و حمید افراسیابی مدیر شرکت آوای باربد در تالار وحدت برگزار شد.   در ابتدا رضا شایا از حراست وزارت ارشاد تشکر و قدردانی کرد و حمید افراسیابی در ادامه نقش […]

img_dangsho

صفحه موسیقی – شایان رسول زاده : دوشنبه پنجم آبان ماه نشست خبری آلبوم دنگ شو با حضور رضا شایا سرپرست گروه دنگ شو و حمید افراسیابی مدیر شرکت آوای باربد در تالار وحدت برگزار شد.

 

در ابتدا رضا شایا از حراست وزارت ارشاد تشکر و قدردانی کرد و حمید افراسیابی در ادامه نقش این نهاد را در تسریع روند این پروسه در مراحل اداری صدور مجوز بیان کرد.

 

 

انتخاب نام گروه:

رضا شایا: اینکه این اسم از کجا انتخاب شده باید بگویم که این یکی از اولین ترانه هاییست که کار کردیم و یک روز طاها این اسم را پیشنهاد داد و معنی دنگ شو یعنی دیوانه شو، ابله شو…

 

دنگ شو زیر زمینی نیست!

شایا در باره زیرزمینی بودن گروه میگوید: این یک سوء تفاهم بوده و دنگ شو هیچ وقت زیر زمینی نبوده و نه هست.

ما سال ۸۶ در ارسباران و سال ۸۷ در محک اجرا داشتیم به خاطر یک سری ناآگاهی ها بعد از تور آمریکا باعث شد تا به یک سری مشکلات بر خورد کنیم ولی هیچوقت نمیخواستیم زیرزمینی باشیم همیشه روی زمین بودیم اما با این حال تمریناتمون در زیرزمین بود!

 

رضا شایا درباره تهیه کننده آلبوم که قرار بود علی اوجی باشد نیز صحبت هایی کرد و گفت:

سال پیش قراردادی با علی اوجی بستیم اما به دلیل مشغله های کاری وی و بازی در سریال شوخی کردم همچنین به دلیل اختلاف سلیقه هایی که داشتیم نمیتوانستیم کا را پیش ببریم و خیلی دوستانه از هم جدا شدیم و امیدوارم روزی نام علی اوجی را به عنوان تهیه کننده روی کاور آلبوم هایمان بنویسیم.

 

شایا میگوید: دنگ شو من و طاها هستیم و اما با توجه به حال و هوای موزیکی که میسازیم با افراد دیگری هم همکاری میکنیم و هرکسی که وارد خانه دنگ شو بشود عضو خانواده است.اما در کل اصل دنگ شو من و طاها هستیم.

 

شایا درباره اینکه پالت ادامه دهنده راه دنگ شو هست یا خیر اذعان داشت که به خیلیا حق میدم که بگویند پالت ادامه دهنده راه دنگ شو است اما این مساله را نه تائید میکنم نه تکذیب و بر عهده مخاطب میگذارم اما میتوانم یک سری ریشه هایی را ببینم که از دنگ شو به پالت منتقل شده ضمن اینکه امید نعمتی و داریوش آذر در آغاز راه پالت با دنگ شو همکاری داشته اند وی همچنین در ادامه گفت دنگ شو انتخاب بازیگر میکنه اگر احساس کنیم قطعه ای هست که امید میتواند بخواند حتما کار را به او میسپاریم.

 

کنسرت:

حمید اسفندیاری: بعد از محرم و صفر برنامه های کنسرت دنگ شو را داریم.

 

تک آهنگ:

شایا خاطر نشان کرد بعد از ماه محرم تک تراک هایی را منتشر خواهیم کرد.

 

در ادامه شایا با بیان اینکه دنگ شو اولین گروهیه که توسط بچه های دهه شصت ایجاد شده و حرکتی را آغاز کرده که شاید بعدها بتنوان از آن به عنوان موزیک دهه شصتی یاد کرد صحبت هایش را ادامه داد.

حمید افراسیابی نیز از پخش شاهرگی این آلبوم صحبت کرد، وی با پخش مویرگی مخالف است و میگوید شان آثار فرهنگی بیشتر از اینهاست که پخش سوپر مارکتی داشته باشد.

 

شایا در پایان نشست به فضای آلبوم اشاره کرد که اتاق گوشواره یک موسیقی تلفیقی نیست بلکه موزیک پاپ ایرانی است نه پاپ ترکیه ای نه پاپ عربی نه لس آنجلسی است ولی هنوز خیلی راه مانده تا به چیزی که می خواهیم برسیم این آلبوم نسبت به آلبوم قبلی کمی رنگ دار تر است.

 

 

لازم به ذکر است که ضا شایا در پایان این نشست از حاضرین در این جلسه تشکر کرد و اظهار داشت که نشست خبری از مهمترین عواملی است که در معرفی یک اثر نقش مهمی دارد.

 

 

اخبار مرتبط


ارسال دیدگاه