رفتن به بالا
  • جمعه - 20 تیر 1393 - 18:59
  • کد خبر : ۱۱۹۴
  • چاپ خبر : دانیال شهرتی ؛ حسین نجفی را به مارکت معرفی می کند

دانیال شهرتی ؛ حسین نجفی را به مارکت معرفی می کند

حسین نجفی : دوست دارم جایی در دل مردم باز کنم .   صفحه موسیقی – محمد اکبری : دانیال شهرتی ؛ موزیسین خوش نام و کار بلد موسیقی ، چهره ی تازه ایی را به بازار موسیقی پاپ معرفی می نماید . ” حسین نجفی ” خواننده جوانی است که قطعه خوشبختی را با […]

حسین نجفی : دوست دارم جایی در دل مردم باز کنم .

 

صفحه موسیقی – محمد اکبری : دانیال شهرتی ؛ موزیسین خوش نام و کار بلد موسیقی ، چهره ی تازه ایی را به بازار موسیقی پاپ معرفی می نماید . ” حسین نجفی ” خواننده جوانی است که قطعه خوشبختی را با موسیقی و مدیریت دانیال شهرتی آماده ساخته  و  به زودی این اثر را از سایت های معتبر دانلود ؛ خواهیم شنید .

نجفی در خصوص فعالیت هایش به صفحه موسیقی گفت : از سال های گذشته موسیقی کار می کردم اما شرایطی پیش آمد که مدت ها از این مسیر دور ماندم . مدتی است  به واسطه یکی از آشنایان با دانیال شهرتی آشنا شدم و بنا به اینکه اهداف بزرگی در سر دارم به همکاری ام با دانیال ادامه خواهم داد چرا که دوست دارم جایی در دل مردم باز کنم .

حسین نجفی افزود : به موسیقی سنتی کشورم علاقه بسیاری دارم و  آثار  استاد شجریان ؛ سالار عقیلی و علیرضا وکیلی منش را به طور جد ؛ پیگیر هستم . در میان خواننده های پاپ ؛ آثار احسان خواجه امیری و محسن چاووشی را گوش می دهم . البته آثار محسن چاووشی را بیشتر از احسان خواجه امیری می پسندم .

 

به زودی و پس از نشر قطعه خوشبختی ؛ گپ و گفتی با دانیال شهرتی و حسین نجفی خواهیم داشت .

 

اخبار مرتبط


ارسال دیدگاه