رفتن به بالا
  • جمعه - 20 تیر 1393 - 10:51
  • کد خبر : ۱۱۹۱
  • چاپ خبر : جهانبخش و خواجه امیری ؛ شب های جزیره را عاشقانه می کنند

جهانبخش و خواجه امیری ؛ شب های جزیره را عاشقانه می کنند

صفحه موسیقی : سومین هفته از مجموعه کنسرت های جشنواره تابستانه جزیره کیش با اجرای احسان خواجه امیری و بابک جهانبخش پیگیری می شود. در سومین هفته از مجموعه کنسرت های جشنواره تابستانه جزیره کیش در سال 93، احسان خواجه امیری خواننده آلبوم «عاشقانه ها» بامداد یکشنبه 22 تیر ماه همراه با گروه ارکستر خود […]

صفحه موسیقی : سومین هفته از مجموعه کنسرت های جشنواره تابستانه جزیره کیش با اجرای احسان خواجه امیری و بابک جهانبخش پیگیری می شود.

در سومین هفته از مجموعه کنسرت های جشنواره تابستانه جزیره کیش در سال 93، احسان خواجه امیری خواننده آلبوم «عاشقانه ها» بامداد یکشنبه 22 تیر ماه همراه با گروه ارکستر خود به رهبری هومن نامداری در تالار شهر جزیره کیش به روی صحنه می رود.

همچنین بابک جهانبخش خواننده آلبوم های «اکسیژن» و «من و بارون» که کنسرت های بسیاری را طی ماه های گذشته با استقبال خوب علاقه مندان برگزار کرده، بامداد جمعه 20 تیر به همراه ارکستری که رهبری آن را رضا تاجبخش عهده دار است، با علاقه مندان خود دیدار می کند.

جشنواره کنسرت‌های جزیره کیش به تهیه کنندگی علی آقایی نسب و هلدینگ «مهکام» ساعت 30 دقیقه بامداد در تالار شهر این جزیره برگزار می شود.

به نقل از مهر

اخبار مرتبط


ارسال دیدگاه