رفتن به بالا
  • چهارشنبه - 21 خرداد 1393 - 18:30
  • کد خبر : ۷۶۰
  • چاپ خبر : مرتضی پاشایی : تولیدات با کیفیت موسیقی موجب استقبال مردم می شود

مرتضی پاشایی : تولیدات با کیفیت موسیقی موجب استقبال مردم می شود

صفحه موسیقی : مرتضی پاشایی : وضعیت جسمانیم روبه بهبود است خواننده پاپ کشور با اشاره به اینکه خواننده های داخل کشور به قدری خوب کار می کنند که مردم به شنیدن موسیقی آنها عادت کردند، افزود: تولیدات با کیفیت موسیقی موجب استقبال مردم می شود. مرتضی پاشایی در حاشیه اجرای کنسرت خود در شیراز، […]

صفحه موسیقی :

مرتضی پاشایی : وضعیت جسمانیم روبه بهبود است

خواننده پاپ کشور با اشاره به اینکه خواننده های داخل کشور به قدری خوب کار می کنند که مردم به شنیدن موسیقی آنها عادت کردند، افزود: تولیدات با کیفیت موسیقی موجب استقبال مردم می شود.

مرتضی پاشایی در حاشیه اجرای کنسرت خود در شیراز، با بیان اینکه امروز موسیقی داخلی در میان مردم دارای جایگاه است، تاکید کرد: مردم ما هنر را درک می کنند و اگر تولیدات با کیفیت را به آنها عرضه کنیم به طور حتم با استقبال آنها مواجه می شود.

وی تصریح کرد: موسیقی پاپ و یا سنتی فرقی نمی کند چراکه طی چند سال گذشته هنرمندان داخل کشور به قدری خوب کار کردند که مردم کمتر  به سراغ موسیقی و خواننده های خارج از کشور می روند.

خواننده پاپ کشور با اشاره به اینکه وضعیت امروز با گذشته تفاوت بسیار کرده، یادآور شد: ترانه ها و موسیقی روز و تلفیق علم موسیقی با هنر، فضایی را برای مردم ایجاد کرده که از تولیدات داخل کشور بهتر لذت می برند.

پاشایی در پاسخ به این سئوال که موسیقی پاپ داخل کشور به سمت ابتذال نرفته تاکید کرد: همین مهم باعث شده که خانواده اجازه دهند فرزندان آنها به کنسرت ها بیایند و یا تولیدات خواننده ها را در منازل گوش دهند.

وی در خصوص وضعیت موسیقی پاپ با شروع به کار دولت یازدهم، گفت: خوشبختانه وضعیت امروز موسیقی پاپ به مراتب از گذشته بهتر است و مسئولین با علم موسیقی در وزارت فرهنگ و ارشاد مشغول به کار هستند.

خواننده پاپ کشور تصریح کرد: وضعیت صدور مجوز برای اجرای کنسرت و ارائه آلبوم به مراتب بهتر از گذشته است.

پاشایی با اشاره به وضعیت زیر ساختها برای اجرای موسیقی زنده، گفت: در برخی از شهرها سالن های کنسرت مجهز و در برخی دیگر بسیار بد است اما به هر حال زمانیکه مردم وارد سالن می شوند وظیفه داریم بهترین کار را به آنها ارائه کنیم.

وی در خصوص نقش احساس در ترانه های پاپ، گفت: ملت ایران مردمی احساسی و عاطفی هستند و هر بحثی که با عاطفه مردم مربوط باشد مورد استقبال قرار می گیرد.

وضعیت جسمانیم روبه بهبود است

خواننده پاپ کشور  در خصوص وضعیت جسمانی خود نیز گفت: به لطف خدا و دعای مردم امروز وضعیت جسمانی من روبه بهبود است و مشکل خاصی ندارم.

پاشایی افزود: مردم به من شور و انرژی می دهند و این معجزه هنر است که با داشتن چنین مشکلی توانایی بالایی را برای ارائه کار به مردم دارم.

وی با اشاره به آلبوم جدید خود نیز گفت: آلبوم جدید کلید خورده و در اواخر تابستان و با اوایل پاییز عرضه خواهد شد.

منبع : مهر

اخبار مرتبط


ارسال دیدگاه