رفتن به بالا
  • سه شنبه - 2 اردیبهشت 1393 - 19:24
  • کد خبر : ۲۵۸
  • چاپ خبر : شکوهی : ساز دلم را برای کسانی که دست دارمشان کوک می کنم

شکوهی : ساز دلم را برای کسانی که دست دارمشان کوک می کنم

صفحه موسیقی – نصیبه کریمی : گزیده ایی از صحبت های شهرام شکوهی را در برنامه خوشا شیراز ؛ به طور اختصاصی از صفحه موسیقی بخوانید . *شهرام شکوهی : اولین تجربه ی تلویزیونی من با خوشاشیراز بود. احتمالا اواخر اردیبهشت یا اوایل خرداد در شیراز کنسرتی برگزار می کنیم. ساز دلم را برای کسانی […]

صفحه موسیقی – نصیبه کریمی : گزیده ایی از صحبت های شهرام شکوهی را در برنامه خوشا شیراز ؛ به طور اختصاصی از صفحه موسیقی بخوانید .

*شهرام شکوهی : اولین تجربه ی تلویزیونی من با خوشاشیراز بود. احتمالا اواخر اردیبهشت یا اوایل خرداد در شیراز کنسرتی برگزار می کنیم.

ساز دلم را برای کسانی که دست دارمشان کوک می کنم. مقولیه‌ی شهرت خودش برای م جذابیتی ندارد اما می شود استفاده ی درستی از آن کرد که کمک کم به محبوبیت تحمیل شود. سرمایه ی اصلی یک هنرمند مردم هستند اگر بخواهندش هست و از لحظه ای که او را نخواهند دیگر نیست. من کسی هستم که به مردم سرویس می دهم امیدوارم لیاقت داشته باشم و ادامه بدهم.

فاتحه ای که الان فرستادم نمی دانم چندمی اش بود. نمی توانم بشمارم تعداد دفعاتی که این کار را کرده ام یه زمانی برای خیلی از کارهایی که به دلم بود آرزویم بود به دیوان تفال می زدم و هیچ وقت جواب بد نمی شنیدم البته فکر کنم برای ما شیرازی ها پارتی بازی می کند. گاهی از من می‌پرسن چگونه شعر می گویی می گویم بالاخره من هم از جاهایی رد شده ام. وقتی من کار موسیقی می کردم اصلا نمی خواستم وارد کار حرفه ای شوم رجوع کردم به دیوان و جوابی که داد این بود نگران نباش …

یه دختر جیگر یه دونه ی پدرش است. از همسرم خیلی تشکر می‌کنم به خصوص بعد از عمل قلبم یک مقدار باید رعایت کنم اما بهترم. همسرم در این مدت خیلی به من کمک کرد و قسمت اعظمی از بار زندگی را به دوش کشید همینطور مادرم و خانواده ی خودم و همسرم.

برای همه ی مردم دنیا آروزی حال خوش دارم تن سلامت و سرخوش.

اخبار مرتبط


ارسال دیدگاه