رفتن به بالا
  • پنجشنبه - ۲۴ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۹:۴۳
  • کد خبر : ۲۳۲۱۹
  • چاپ خبر : آلبوم موسیقی «مولانا تا سایه» منتشر شد

آلبوم موسیقی «مولانا تا سایه» منتشر شد

آلبوم موسیقی «مولانا تا سایه» به آهنگسازی پیروز ارجمند و خوانندگی کیوان رستگاری منتشر شد. آلبوم موسیقی «مولانا تا سایه» به آهنگسازی پیروز ارجمند، خوانندگی کیوان رستگاری و تنظیم مهران اکرمی منتشر شده است. این آلبوم روز جمعه- ۲۵ خردادماه- ساعت ۱۸:۳۰ با حضور جمعی از هنرمندان شناخته شده عرصه‌های مختلف در موزه موسیقی ایران رونمایی می‌شود. «من نه چنانم که […]

آلبوم موسیقی «مولانا تا سایه» به آهنگسازی پیروز ارجمند و خوانندگی کیوان رستگاری منتشر شد.

آلبوم موسیقی «مولانا تا سایه» به آهنگسازی پیروز ارجمند، خوانندگی کیوان رستگاری و تنظیم مهران اکرمی منتشر شده است. این آلبوم روز جمعه- ۲۵ خردادماه- ساعت ۱۸:۳۰ با حضور جمعی از هنرمندان شناخته شده عرصه‌های مختلف در موزه موسیقی ایران رونمایی می‌شود.

«من نه چنانم که تویی» با شعر مولانا، «مطرب مهتاب رو» با شعر مولانا، «معشوقه به سامان شد» با شعر مولانا، «صورتگر نقاش» با شعر مولانا، «عید نو» با شعر مولانا، «ای عشق» با شعر هوشنگ ابتهاج، «ای عاشقان» با شعر مولانا، «مژده بده» با شعر ابتهاج از قطعات این آلبوم هستند.

پیروز ارجمند آهنگساز، مدرس دانشگاه، مدیرکل اسبق دفتر موسیقی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و مدیرکل مرکز موسیقی حوزه هنری انقلاب اسلامی که طی سال‌های گذشته آلبوم‌های مختلفی از جمله «سفر به چزابه»، «هزار و یک شب»، «دلواپس تو نیستم»، «سرزمین مهربانی» و «خطبه خوان» را منتشر کرده است.

ارجمند درباره آلبوم «مولانا تا سایه» نوشته است: «اکنون که پس از چند سال آلبوم «مولانا تا سایه» به انتشار رسیده است، راحت‌تر می‌توانم درباره احساسم از آهنگسازی و تولید این اثر بگویم. نخستین موهبت خلق این اثر، آشنایی، دوستی و همکاری با دکتر کیوان رستگاری بود. او دندانپزشک، نویسنده، شاعر، خواننده و پرورش دهنده درختان و گل‌های زیباست. اینها بخشی از وجوه شخصیتی و حرفه‌ای اوست که در همه آنها نیک انجام و متبحر است. کیوان رستگاری جستجوگراست و در پی تغییر معنایی اصولی و اخلاقی در جهان از او بسیار درس معرفت آموختم. بعدی هم مؤانست و مجالست با اشعار مولانا و ابتهاج بود که با خلق این اثر انجامید.»

کیوان رستگاری تهیه‌کننده و خواننده، پیروز ارجمند آهنگساز، مدیر تولید و هنری، علی جعفری پویان، بردیا کیارس، سینا جهان آبادی، امین غفاری، تینا جامه گرمی، حامد کرمانی، علیرضا دریایی نوازندگان ویولن، فیلیپ اگنس نوازنده ویولن مهمان، علی جعفری پویان، میلاد عالمی، علیرضا دریایی، میثم مروستی نوازندگان ویولا، کریم قربانی نوازنده ویولنسل، علیرضا دریایی نوازنده کمانچه، بابک ریاحی پور نوازنده گیتاربیس، درشن آنند نوازنده طبلا، علی جمالی نوازنده تار آذری و گیتار الکتریک، همایون نصیری، علی جمالی و کورش بزرگ پور نوازندگان پرکاشن، مهران اکرمی نوازنده سازهای الکترونیک، پیانو، طراحی، پروگرام، اجرای درامز و پرکاشن، فیروز ویسانلو و علی جمالی نوازنده گیتار نایلون، آرین قیطاسی نوازنده ساکسفون، پریسا دلفانی و صالح زند همخوانان از هنرمندان آلبوم موسیقی «مولانا تا سایه» هستند.

روح الله ملکوتی عکس، امید نیک بین، رضا اسدپور، سامان مهدوی، مهران احمدی صدابرداران، سامان مهدوی میکس و مسترینگ، حمیدرضا کاشانی نقاشی خط و گرافیک، الهه تراکمه و محمدرضا محمدی گرافیست و طراحی جلد و نیما جوان ناشر، عوامل اجرایی این آلبوم که در استودیو «شهر صدای پارسیان»، استودیو «آکواریوم» و استودیوی «حوزه هنری کرمان» ضبط شده را تشکیل می‌دهند.

منبع: ایرنا

اخبار مرتبط


ارسال دیدگاه