رفتن به بالا
  • چهارشنبه - ۲۳ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۴:۴۹
  • کد خبر : ۲۳۲۱۴
  • چاپ خبر : اختتامیه سومین فصل لیگ سرود ایران برگزار می‌شود

اختتامیه سومین فصل لیگ سرود ایران برگزار می‌شود

مراسم اختتامیه سومین فصل لیگ سرود ایران روز عید سعید قربان (۲۸ خرداد ماه) در آرامگاه سعدی شهر شیراز برگزار می‌شود. به گزارش خبرآوا و به نقل از مشاور رسانه‌ای این جشنواره، امین صافی‌زاده مدیر مجموعه «شهر سرود» درباره مراسم اختتامیه بزرگترین رقابت گروه سرودی و نحوه به وجود آمدن این مجموعه اظهار داشت: تمام […]

مراسم اختتامیه سومین فصل لیگ سرود ایران روز عید سعید قربان (۲۸ خرداد ماه) در آرامگاه سعدی شهر شیراز برگزار می‌شود.
به گزارش خبرآوا و به نقل از مشاور رسانه‌ای این جشنواره، امین صافی‌زاده مدیر مجموعه «شهر سرود» درباره مراسم اختتامیه بزرگترین رقابت گروه سرودی و نحوه به وجود آمدن این مجموعه اظهار داشت: تمام هم و غم مجموعه بر آن است که از تمامی گروه‌های سرودی در نقطه به نقطه کشور حمایت و پشتیبانی شود تا بیشتر از گذشته سرود به جایگاه واقعی خود برسد. در واقع این مهم همواره یکی از دغدغه‌های اصلی این مجموعه بوده است.
وی افزود: برای شناخت بیشتر گروه‌ها و همین‌طور پیشرفت گروه‌های سرودی از دیرباز به فکر راه انداختن یک رقابت سرودی بودیم که در نهایت لیگ سرود نتیجه آن بود. لیگی که تکیه مهمی بر زنده‌خوانی و اجرای زنده و اجرای پاتوقی در سطح کشور دارد که در مراحل مختلف در طول یک سال برگزار می‌شود.
مدیر مجموعه شهر سرود در ادامه درباره تنوع سلیقه گروه‌ها گفت: یکی از چالش‌های مجموعه، تنوع سلیقه گروه‌های سرودی بوده است که باعث می‌شود ما هر چه بیشتر گوش شنوا برای پیشنهادها و انتقادها داشته باشیم و بتوانیم بهترین تصمیم را برای آینده سرود در حیطه خود بگیریم. سعی ما این است تا فعالیت‌های خود را به گونه‌ای برنامه‌ریزی کنیم که نیازهای تمام گروه‌ها برطرف شود. لیگ سرود مانند لیگ‌های دیگر یک شروع و پایان دارد. اختتامیه لیگ جشنی برای پایان رقابت تمام گروه‌های سرودی و شروع لیگ جدید است که ما تصمیم داریم در اختتامیه لیگ سوم که در بیست و هشتم خرداد ماه به مناسبت عید قربان در آرامگاه سعدی شیراز برگزار می‌شود، جشن بزرگی از تمام گروه‌های سرود کشور برگزار کنیم. به نظرم این اتفاق جزو رویدادهایی محسوب می‌شود که اگر نگویم بی‌سابقه است ولی به جرأت می‌توان گفت کمتر این‌گونه جشن برای سرود برگزار می‌شود.
صافی‌زاده در پایان افزود: یکی از زیبایی‌های اختتامیه لیگ این است که مراسم اختتامیه آن هر سال در استان گروه قهرمان برگزار می‌شود و امسال نیز گروه «کریم اهل بیت» از شهر شیراز توانستند قهرمان این دوره شوند و اختتامیه را به شهر خود ببرند. هدف مجموعه «شهر سرود» همیشه این بوده است که مجموعه گروه‌ها، تنها در پایتخت نباشند و هر سال جام قهرمانی از شهری به شهر دیگر برود و میزبان گروه‌های دیگر نیز باشیم.

اخبار مرتبط


ارسال دیدگاه