رفتن به بالا
  • پنجشنبه - 5 بهمن 1402 - 13:18
  • کد خبر : ۲۱۰۷۰
  • چاپ خبر : موسیقی آگهی‌ بازرگانی تلویزیون تغییر کرد

موسیقی آگهی‌ بازرگانی تلویزیون تغییر کرد

در نخستین جشنواره آگهی‌های بازرگانی صداوسیما از موسیقی جدید آگهی‌های بازرگانی رونمایی شد؛ موسیقی‌ای که از  پنجم بهمن ماه در شبکه‌های تلویزیونی شنیده می شود. در روز دوم بهمن ماه نخستین جشنواره آگهی‌های بازرگانی با عنوان جشنواره فرهنگی اقتصادی آگهی‌های بازرگانی برگزار شد که در جریان آن از موسیقی جدید میان تبلیغات تلویزیونی رونمایی شد. […]

در نخستین جشنواره آگهی‌های بازرگانی صداوسیما از موسیقی جدید آگهی‌های بازرگانی رونمایی شد؛ موسیقی‌ای که از  پنجم بهمن ماه در شبکه‌های تلویزیونی شنیده می شود.

در روز دوم بهمن ماه نخستین جشنواره آگهی‌های بازرگانی با عنوان جشنواره فرهنگی اقتصادی آگهی‌های بازرگانی برگزار شد که در جریان آن از موسیقی جدید میان تبلیغات تلویزیونی رونمایی شد.

موسیقی قبلی که سال‌هاست در تلویزیون شنیده می‌شود، با تغییر همراه شد و موسیقی جدید قبل و بعد از پخش تبلیغات تلویزیونی شنیده خواهد شد.

پیشتر این بحث در فضای مجازی و رسانه‌ها مطرح شده بود که چرا صداوسیما حاضر نیست بخشی از درآمد حاصل از تبلیغات را صرف ساخت یک قطعه اورجینال برای تیزر اولیه این بخش کند؛ چراکه سال‌ها بود که بخشی از یک آهنگ انگلیسی در این تیزر پخش می‌شد.

این آهنگ با عنوان «Deborah Henson Conant» توسط گروه «Caught In The Act» ساخته شده بود که متشکل از چهار جوان انگلیسی است که سال ۱۹۹۲ فعالیتش را شروع کردند.

قطعه جدید با تاکید بر ایجاد هویت ایرانی در آگهی‌های بازرگانی توسط شهرام منظمی ساخته شده است.

منبع: ایسنا

اخبار مرتبط


ارسال دیدگاه