رفتن به بالا
  • پنجشنبه - 12 آبان 1401 - 16:27
  • کد خبر : ۱۳۰۰۰
  • چاپ خبر : جشنواره موسیقی «امیرجاهد» به تعویق افتاد!

جشنواره موسیقی «امیرجاهد» به تعویق افتاد!

برگزاری چهارمین جشنواره سراسری موسیقی «امیرجاهد» به دلیل درخواست شرکت کنندگان تا اطلاع ثانوی به تعویق افتاد. به نقل از خانه موسیقی ایران، مهدی مساح بیدگلی (دبیر اجرایی چهارمین جشنواره سراسری موسیقی امیرجاهد) از به تعویق افتادن مرحله دوم داوری (اجرای صحنه‌ای شرکت‌کنندگان چهارمین دوره جشنواره سراسری موسیقی امیرجاهد) در بخش دونوازی و گروه نوازی […]

برگزاری چهارمین جشنواره سراسری موسیقی «امیرجاهد» به دلیل درخواست شرکت کنندگان تا اطلاع ثانوی به تعویق افتاد.

به نقل از خانه موسیقی ایران، مهدی مساح بیدگلی (دبیر اجرایی چهارمین جشنواره سراسری موسیقی امیرجاهد) از به تعویق افتادن مرحله دوم داوری (اجرای صحنه‌ای شرکت‌کنندگان چهارمین دوره جشنواره سراسری موسیقی امیرجاهد) در بخش دونوازی و گروه نوازی تا اطلاع ثانوی خبر داد.

بیدگلی گفت: با توجه به درخواست برخی شرکت‌کنندگان و به صلاحدید شورای سیاستگذاری، مسئولان و داوران جشنواره مقرر شد از آنجایی که هدف اصلی برگزاری جشنواره سراسری موسیقی امیرجاهد، کشف استعدادهای درخشان، حمایت از هنرمندان نسل جوان و فراهم کردن بستری مناسب جهت رشد و پیشرفت اصولی این سرمایه‌های ارزشمند کشور و همچنین دیده شدن آن‌ها بوده است، تا زمان مساعد شدن شرایط کنونی کشور، برگزاری مرحله اجرای حضوری این بخش به تعویق بیفتد و مراسم اختتامیه دوره چهارم جشنواره سراسری موسیقی امیرجاهد متعاقباً اعلام خواهد شد.

وی افزود: تمام برنامه‌ریزی‌های اجرای جشنواره از قرارداد سالن، انتخاب هیئت داوران، هماهنگی‌های پشتیبانی و غیره انجام شده بود که قصد داشتیم خبر آن را منتشر کنیم اما متأسفانه شرایطی در کشور ایجاد شد که بهتر دانستیم صبر کنیم تا اوضاع بهتر شود. از تمام شرکت‌کنندگان به خاطر صبوری که در این مسیر داشتند نهایت تشکر را دارم.

بیدگلی از اعلام فراخوان دوره پنجم جشنواره خبر داد و افزود: از روز شنبه مورخ ۲۱ آبان ماه ثبت نام متقاضیان در بخش‌های تکنوازی، دونوازی و گروه نوازی آغاز می‌شود و تا ۱۵ اسفند ماه ادامه خواهد داشت.

چهارمین دوره جشنواره سراسری موسیقی «امیرجاهد» با همکاری خانه موسیقی ایران و خانه موزه دکتر معین و محمدعلی امیرجاهد در دو شاخه موسیقی سنتی (دونوازی_ اجرای گروهی _ آواز) و موسیقی کلاسیک (دونوازی_ اجرای گروهی _ آواز) در رده‌های سنی الف (۷ تا ۱۴ سال)، ب (۱۵ تا ۲۲ سال)، ج (۲۳ تا ۳۰ سال) برگزار می‌شود.

منبع: ایلنا

اخبار مرتبط


ارسال دیدگاه