رفتن به بالا
  • چهارشنبه - 27 مهر 1401 - 10:43
  • کد خبر : ۱۲۹۶۰
  • چاپ خبر : علی رهبری، کنسرت جشن سالگرد جمهوریت ترکیه را رهبری می کند

علی رهبری، کنسرت جشن سالگرد جمهوریت ترکیه را رهبری می کند

علی رهبری آهنگساز و رهبر ارکستر بین‌المللی ایرانی بعد از رهبری کنسرت افتتاحیه فصل هنری شهر استانبول، در کنسرت جشن سالگرد جمهوریت ترکیه نیز در این شهر با ارکستر سمفونیک غیردولتی استانبول روی صحنه خواهد رفت. به گزارش خبرآوا، علی رهبری علاوه بر ارکسترهای دیگر کشور ترکیه، با این ارکستر غیردولتی نیز سال‌ها همکاری داشته […]

علی رهبری آهنگساز و رهبر ارکستر بین‌المللی ایرانی بعد از رهبری کنسرت افتتاحیه فصل هنری شهر استانبول، در کنسرت جشن سالگرد جمهوریت ترکیه نیز در این شهر با ارکستر سمفونیک غیردولتی استانبول روی صحنه خواهد رفت.

به گزارش خبرآوا، علی رهبری علاوه بر ارکسترهای دیگر کشور ترکیه، با این ارکستر غیردولتی نیز سال‌ها همکاری داشته است.

این کنسرت روز هفتم آبان ماه در سالن جمال رشید ری استانبول برگزار خواهد شد. در این کنسرت آثاری از فرید توزون و فازیل سای، آهنگسازان شناخته‌شده ترکیه و نیکلای کورساکف آهنگساز و مدرس موسیقی اهل روسیه اجرا خواهد شد.

سولیست ویولن کنسرت جشن سالگرد جمهوریت ترکیه،الوین گالینف نوازنده جوان آذربایجانی است. وی با برنده شدن در چندین مسابقه جهانی شهرت قابل توجهی به دست آورده است.

علی رهبری موسیقیدان پرمشغله ایرانی اکنون سمت رهبر دایم میهمان ارکستر اُپرای مارینسکی در سن پترزبورگ روسیه را برعهده دارد و پیش از این نیز علاوه بر سمت رهبری دایم میهمان ارکسترهای رادیو بلژیک، فیلارمونیک چک و فیلارمونیک بلگراد، مدیریت هنری ارکستر شهرهای بروکسل، مالاگا، زاگرب و پراگ را برعهده داشته است.

اخبار مرتبط:

با حضور علی رهبری، فصل هنری استانبول افتتاح شد

علی رهبری فصل هنری ترکیه را افتتاح می‌کند

 

اخبار مرتبط


ارسال دیدگاه